124 Reacties
Nieuwste boven Ik heb op 10 mei geprikt en vandaag (15 mei) al een goede uitslag terug. Heel erg snel, ik had het nog niet verwacht en schrok er dus best wel van toen ik het mailtje zag
Op 2 mei test laten doen en 10 mei uitslag binnen. Weekje later dus met feestdagen en weekend tussen.
Hier 8 mei laten prikken, maar nog geen uitslag.. ben ook zo benieuwd
Reactie op
Cate2024
Ik heb op 10 mei geprikt en vandaag (15 mei) al een goede uitslag terug. He ...
Hoi, mag ik vragen in welke stad/regio je hebt laten prikken? Ik heb dezelfde datum geprikt namelijk. Maar nog geen uitslag, en dacht zelf idd ook dat het nog wel even kan duren. Ben gewoon benieuwd :)
Heb ook op 10 mei geprikt in Utrecht en op 14 mei een goede uitslag gehad. Nipt+nevenbevindingen, ging naar Maastricht
10 mei laten prikken ben benieuwd naar de uitslag🍀❤️
Wat snel bij sommige😱 ik heb 6 mei geprikt maar nog niets gehoord helaas..
Hier 1 mei en vandaag (pas) een goede uitslag. Kortom, kan snel en minder snel :)
8 mei geprikt en net een goede uitslag binnen! Is opgestuurd naar Rotterdam
7 mei geprikt en net de uitslag binnen. Alles is goed. ❤️
3 mei laten prikken. Vandaag gebeld na 12 dagen wachten.. blijkt mn bloed kwijt.. kan weer opnieuw, weer een tijd wachten dus pff
Reactie op
CMW
3 mei laten prikken. Vandaag gebeld na 12 dagen wachten.. blijkt mn bloed ...
Leuk is dat he! Heel veel sterkte! Ook mijn onderzoek heb ik vandaag opnieuw gedaan! Ik weet precies hoe je je voelt
Ik heb 8 mei geprikt en vandaag een goede uitslag gekregen!
Reactie op
t.hoi
Leuk is dat he! Heel veel sterkte! Ook mijn onderzoek heb ik vandaag opnieu ...
Dankjewel! Wat een teleurstelling om voor niks te wachten he.. jij ook veel sterkte met het wachten! Hopelijk krijg je snel een goede uitslag 🍀
Ah hier ook! Moet nu voor de 3de keer heen 😅
Ben benieuwd of je nu wel een uitslag krijgt! Ik zit helaas in hetzelfde schuitje.
Reactie op
romys94
Ben benieuwd of je nu wel een uitslag krijgt! Ik zit helaas in hetzelfde sc ...
Ja hoop het wel, dinsdag geprikt dus hoop dat het niet te lang duurt. Ook vervelend voor jou, heel irritant he
Ik heb eindelijk ook de uitslag en alles goed!❤️ wat een pak van mijn hart.
Zojuist gebeld , alles was goed😍
Zojuist gebeld en alles wat goed, poeh zo opgelucht 🥰
Maandag geprikt en vanochtend al gebeld met een goede uitslag!