9 Reacties

één maand geleden

Ik zou voor de zekerheid je verloskundige bellen!

één maand geleden

Gewoon bellen, dan laten ze je even komen om aan de monitor te leggen om te zien of het weeen zijn.

één maand geleden

Ik denk dat het inderdaad oefenweeën/indalingsweeën zijn. Bij een eerste kindje duurt het vaak wel even dus je hebt in principe genoeg tijd om af te wachten of het toch ontsluitingsweeën zijn. In dat geval zullen de weeën steeds pijnlijker worden en korter op elkaar volgen. Lees anders nog even dit artikel: https://www.24baby.nl/geboorte/de-bevalling/hoe-voelen-weeen/ Wel lastig dat je niet even een verloskundige kunt bellen inderdaad...

één maand geleden

Zou nog even afwachten.. en anders even lekkere warme douche nemen.. Nemen de krampen toe en worden ze pijnlijker kun je altijd nog bellen.. Kan een start van de bevalling zijn, maar kan ook vals alarm zijn. Gewoon even aankijken

één maand geleden

Als de weeën weggaan als je onder de douche gaat, zijn het waarschijnlijk oefenweeën. Als ze erger worden is het tijd om te bellen ☺️

één maand geleden

Reactie op Roce

Ik denk dat het inderdaad oefenweeën/indalingsweeën zijn. Bij een eerste ...
Bedankt, ik kijk het inderdaad nog even aan! Ondertussen nog een paar krampen gehad maar het is niet dat ze sterker of pijnlijker worden ☺️

één maand geleden

Heb dit zelf ook gehad. Toen even gebeld en zeiden direct oefenweeen. Moest terugbellen als de krampen erger werden en snel op elkaar zouden volgen. Maar dat gebeurde niet 😊

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Heb dit zelf ook gehad. Toen even gebeld en zeiden direct oefenweeen. Moest ...
Het is nu sinds een halfuurtje beter dus denk inderdaad oefenen ☺️ Maar was toch wel even schrikken hoor 😅 begin het nu toch wel spannend te vinden…

één maand geleden

Reactie op EMBO

Het is nu sinds een halfuurtje beter dus denk inderdaad oefenen ☺️ Maar w ...
Haha ja had ik ook! Eerste dag niet gebeld en toen ik de volgende dag weer die krampen kreeg toch gebeld 😅. Maar daarna niet meer gehad. Is nu 2 weekjes terug. Nu bijna 36 weken.