13 Reacties

8 dagen geleden

Kan indalingsweeen zijn. Heb er zelf ook last van

8 dagen geleden

Ik heb daar sinds paar dagen in de avond last van. Volgens google indalingsweëen, ga het maandag even checken bij CP. Maar ze is idd lekker actief hier ook. Kleine stuiterbal!

8 dagen geleden

Indalingsweeen of het kan zijn dat je darmen even geprikkeld zijn, op zoek naar ruimte en het getrappel helpt dan niet echt qua rust voor je darmpjes.
Ja herkenbaar, hier 31 weken en paar dagen en voel het ook.

8 dagen geleden

Zelf ook last van... bijna 33 weken nu. Lijkt op indalingsweeen idd.

8 dagen geleden

Ik ben nu 32+3 weken heb er ook last van. Zelf ook gegoogled dat zegt indd indalingsweeen

8 dagen geleden

Absoluut indalings weeen

8 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds een paar dagen, daarbij ook steeds wat druk op de blaas/darmen. Was er helemaal van overtuigd dat de baby aan het indalen was, maar vanochtend bij de verloskundige bleek dat nog niet het geval te zijn. Bij mij waren het dus geprikkelde darmen die de schopjes van de baby even niet meer konden hebben 😅

7 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Ik heb dit ook sinds een paar dagen, daarbij ook steeds wat druk op de blaa ...
Haha ja dit kan ik mij ook goed voorstellen! Ik heb over anderhalve week weer controle. Zolang het niet vaak voorkomt of erger wordt wacht ik nog maar even af.

7 dagen geleden

Even gebeld en of oefenweeen of de baby die mijn buik beurs trapt 😜. Allemaal normaal!

6 dagen geleden

Ik ben ook 32 weken en heb dit ook sinds gister, toen op het advies van de VK urine laten checken bij de huisarts. Blijk nu een blaasonteking te hebben. AB kuur voorgeschreven gekregen en urine is op kweek gezet. Goed om even te laten checken

5 dagen geleden

Reactie op fenneberest

Ik ben ook 32 weken en heb dit ook sinds gister, toen op het advies van de ...
Ja dat is ook nog slim! Zal de huisarts eens bellen maandag voor de zekerheid!