8 Reacties

6 maanden geleden

Hi! Ja hier heb ik ook ervaring mee. Vorige zwangerschap kreeg ik zwangerschapsvergiftiging en heb ik alle varianten gehad. Ik had dit heel erg met nifedipine. Ik slik nu labetalol en daar helemaal geen last van gelukkig. Ik zou even vragen of er een ander is die je mag proberen ivm klachten 鈽猴笍

6 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Hi! Ja hier heb ik ook ervaring mee. Vorige zwangerschap kreeg ik zwangersc ...
Nou het probleem is dat ik al Labetalol slik omdat ik met vorige zwangerschap hoge bloeddruk over heb gehouden 馃槄 Ook eclampsie en HELLP gehad. En om dit te voorkomen krijg ik nu oon Ascal en Methyldopa 馃槱

6 maanden geleden

Ik ging ook slecht op methyldopa! Kreeg er depressieve gevoelens bij en ook klachten wat jij omschrijft. Dit besproken met de internist en we hebben de dosis van de Labetalol (wat ik al slikte) verhoogd. Nu nergens last meer van! Dus zou het zeker bespreekbaar maken.

6 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Nou het probleem is dat ik al Labetalol slik omdat ik met vorige zwangersch ...
Ja hier exact hetzelfde verhaal start morgen ook met ascal icm labetalol. Moet jij dan nu al ook de methyldopa erbij?馃樀

6 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Ja hier exact hetzelfde verhaal start morgen ook met ascal icm labetalol. M ...
Ja schijnbaar heb ik net te veel vaatweerstand waardoor ze zich zorgen maken en me uit voorzorg maar vast vol rammen met pillen 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Leoniek92

Ik ging ook slecht op methyldopa! Kreeg er depressieve gevoelens bij en ook ...
Ja ik wacht even de eerste week af, volgens de gyn zou het een dag of 3 duren voordat de klachten afnemen, dus ik kijk het even aan. Eind van de week zou ze bellen, dus dan kaart ik het aan. Misschien dat we wat kunnen goochelen met de hoeveelheid pillen 馃槚