10 Reacties

20 dagen geleden

Oeeh spannend zeg! Heel veel succes. Mijn bevalling is nog nooit op deze manier begonnen dus geen idee! Maar denk wel dat het vandaag nog gaat komen.

20 dagen geleden

Wat spannend!Vanaf het verliezen van de slijmprop duurde het bij mij precies 12 uurtjes. Succes alvast!

20 dagen geleden

Wat spannend! Ik lees mee🤗 heeeel veel succes! Op naar de ontmoeting met he prinsesje. K moet nog bevallen van de eerste🫣

20 dagen geleden

Ik had ook slechte nacht, vanaf 00:00 tot nu toe ik heb harde buik en menstruatie krampen. Ik heb verloskundige gebeld en smiddags ik heb echo. Die harde buik gaat echt niet weg. Ik ben vandaag 38+6 weken zwanger. Heb je ook harde buik? Succès ❤️

20 dagen geleden

Zeker spannend al helemaal omdat het mijn eerste is en ik dus niet goed weet wat ik kan verwachten..

20 dagen geleden

Reactie op Paulina9595

Ik had ook slechte nacht, vanaf 00:00 tot nu toe ik heb harde buik en menst ...
Wat spannend zeg! Ja ik heb ook harde buiken. Bij de vk kreeg ik precies een wee/kramp toen werd mijn buik ook direct heel hard

20 dagen geleden

Reactie op Leoniexxx

Wat spannend zeg! Ja ik heb ook harde buiken. Bij de vk kreeg ik precies ee ...
Zo dat is spannend! Bij mij die harde buiken zijn continue en gaat niet weg. Zo ben ik echt benieuwd Wat krijg je?

19 dagen geleden

Veel succes iedereen! Spannende tijden zo natuurlijk :o

19 dagen geleden

Hier even een update.... helaas vanaf maandag al weeën iedere 10 min welke ongeveer 45 sec aanhouden. Net opnieuw een check gehad 3-4 cm ontsluiting. Ik ben opnieuw gestript en hopelijk levert dit meer op. Vanmiddag heb ik weer contact met de vk en hoop indien nodig dan op een inleiding aangezien ik al 48 uur bezig ben 😱

19 dagen geleden

Reactie op Leoniexxx

Hier even een update.... helaas vanaf maandag al weeën iedere 10 min welke ...
O wat vermoeiend voor je. Hoop t snel doorzet