7 Reacties

17 dagen geleden

Bij twijfel zou ik altijd bellen 😊 beter 10x voor niks bellen als 1x te weinig bellen 😊

17 dagen geleden

Altijd even bellen als je je zorgen maakt ❤️

17 dagen geleden

Hiii dit had ik gister ook! Vk gebeld en uitgebreide echo gehad en doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg. Altijd bellen, beter te vaak dan te weinig !!

17 dagen geleden

Nog niet meegemaakt maar vandaag bij de controle zei de verloskundige dat je in dit geval: op je linkerzij moet gaan liggen, 2 uur lang, en dan moet tellen hoe vaak je de baby voelt. Je moet hem minimaal 10 x voelen in die 2 uur en anders bellen! Meestal is er niks aan de hand, maar dan willen ze het toch graag even controleren. Heel veel succes en hopelijk voel je hem snel 🍀

17 dagen geleden

Ik heb dit 2 weken geleden gehad, ik ben 3x ziekenhuis geweest voor CTG ivm minder voelen, daar waren de bewegingen wel goed. Na de 3e dag, ineens ‘s avonds heel actief weer, ook zo dat ik t voelde en dat is niet meer gestopt. Bij mij was het wss de combinatie van de placenta voor & de ligging van de kleine. Onlangs dat ik ervoor dus alles goed voelde, kan dat er wel mee te maken hebben en wilde ze me toch dagelijks zien zolang ik geen beweging voelde. ☺️

17 dagen geleden

Ik zou ook de verloskundige bellen, die van mij blijft keer op keer herhalen dat dit een reden is om te bellen, dus zeker doen

17 dagen geleden

Bij twijfel altijd bellen❤️