9 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb bijna hetzelfde, maar alleen als ik in 1x wat meer drink. Ik neem dus alleen kleine beetjes.

6 maanden geleden

Hi ik heb dit ook! Ook 13 weken zwanger! Ontzettend vervelend hopelijk gaat het snel over voor ons allebei. water met koolzuur helpt hier goed daar word ik dus minder misselijk van. Bij de vorige zwangerschap hielp het als ik aanmaaklimonade aan mijn water toevoegde maar daar word ik nu dus wel misselijk van. Slappe thee helpt nog steeds dus drink nu wat meer slappe thee en spa rood tegen uitdroging want begon een beetje uit te drogen.

6 maanden geleden

Reactie op Anne382

Ik heb bijna hetzelfde, maar alleen als ik in 1x wat meer drink. Ik neem du ...
Dit ook

6 maanden geleden

Had ik ook! Inmiddels weggetrokken. Thee ook niet te doen! Vind ik nog steeds niet zo lekker (en was vroeger een enorme theeleut!). Ik ben liters ranja gaan drinken! Dat ging wel. Dacht beter iets dan niets 😜

6 maanden geleden

Probeer des noods ORS, je voelt je ook beter als je voldoende vocht binnen hebt. Misschien helpt het eten van watermeloen of komkommer? Waterijsjes kunnen ook helpen met vocht!

6 maanden geleden

Had ik ook tot een paar dagen terug, roosvicee hielp bij mij heel goed. Alleen wel maar een heel klein laagje erin, anders vond ik de smaak te zoet/heftig en kreeg ik dat ook niet naar binnen😅 Ben morgen 14 weken en sinds 2 dagen gaat het stukken beter, bijna niet meer misselijk en kan eindelijk weer gewoon water drinken!

6 maanden geleden

Ice tea green zero is mijn redding!

6 maanden geleden

Ik heb de hele dag een fles bij me met een sportdop en drink steeds drie slokjes. Bij minder word ik misselijk van de dorst en bij meer word ik misselijk van een klotsbuik.

6 maanden geleden

Mij helpen de rotan vitamine c bruis tabletten. Een halve in een halve liter water en dat twee keer per dag. Dan ben je al een eind op weg.