Ik heb even een dingetje en geen idee wat ik ermee aanmoeg..
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en ik werk bij hem, sinds begin dit jaar is dit uitgegroeid met meer personeel en doe ik nu de planning / administratie vanuit huis.
Nu is het zo dat ik alleen inval waar nodig maar zijn medewerkers dus achter onze rug om praten dat ik niks doe en dat mijn vriend zn hand boven mn hoofd houd.
ook gaat het niet zo lekker in onze relatie , mn vriend lijkt onze zwangerschap niet te steunen ookal was hij in het begin wel blij.
ik heb eigenlijk weinig klachten behalve dat ik vaak chagarijnig ben.
hierdoor krijgen we veel ruzie en krijg ik veel opmerkingen naar mn hoofd geslingerd zoals ' ik heb spijt dat je de moeder van mn kind word, je bent niet meer degene waar ik verliefd op ben geworden'was je maar nooit zwanger geworden'
ook doen we veel dingen alleen maar met andere mensen erbij en weinig samen.
ook moet ik alles voor de baby zelf betalen..
ook helpt hij niet mee in het huishouden en als ik dan iets vraag is het' ja je zit de hele dag lekker thuis kan je zelf toch ook wel doen' ookal ben ik nu 24 weken zwanger ik doe alles alleen..
als ik hem aanspreek op deze punten word hij heel boos en krijg ik ook te horen ' tyfuswijf, ga maar een andere vriend/baas zoeken die ook zoveel voor je wil doen'
' je bent alleen maar chagarijnig , ik ben klaar met jou en nog wel ergere dingen'...
ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet, als ik een normale vraag wil stellen word hij gelijk boos..
hij is mijn werkgever, we wonen samen, en al mijn geld gaat op dit moment naar de baby..
ik moest dit even van me afschrijven, want het lijkt alsof niemand me begrijpt hierin...