7 Reacties

7 maanden geleden

Hey! Ik heb met 6 weken een bloeding gehad, zelfs met stolsel. Toen een echo gehad en daar was alles goed. op de echo zagen ze naast de baarmoeder een bloeding. Sindsdien elke dag bruinverlies. Ik ben nu 10 weken en word nu iets minder. Termijnecho gehad en ook die echo was goed. Bruinverlies is oud bloed dus kan geen kwaad. Maar snap je heel goed hoor, elke keer als ik naar de wc ga denk ik shiiiit en maak ik mij toch zorgen.

7 maanden geleden

Wow lijkt wel als of ik mijn eigen verhaal lees! Ik heb precies het zelfde. Ik had bij 6/7 weken wat bruin bloedverlies. Toen was dit weg en met 8 weken echo gehad en daar zagen ze ook nog een kleine bloeding wat er nog uit kon komen. Ik ben nu ook 9.4 weken en sinds gister weer bruin bloedverlies en vandaag ook. Dus ik maak mij ook meteen zorgen en weer van alles aan het op zoeken terwijl alles er goed uit zag en ik wist dat dit moment nog kon komen maarja je hoopt gewoon dat alles goed gaat🙈ik heb dinsdag ook mijn termijnen echo! Maar inderdaad mn verloskundige zei ook dat bruin bloedverlies niet erg is🍀

7 maanden geleden

Reactie op R.a

Wow lijkt wel als of ik mijn eigen verhaal lees! Ik heb precies het zelfde. ...
Echt hè, normaal ben ik echt mega nuchter maar nu ben ik echt angstig. Vandaag hele dag geen gekke fratsen dus dat stelt me weer een beetje gerust. Wat leuk dinsdag! Zo grappig beide op dezelfde dag ! Jij ook 18e uitgerekend?

7 maanden geleden

Reactie op Moeke21

Echt hè, normaal ben ik echt mega nuchter maar nu ben ik echt angstig. Vand ...
Ohh fijn! Ja gelukkig valt het bij mij vandaag ook wel mee. Tot nu toe ben ik de 19e uitgerekend maar dinsdag gaan ze de officiële datum vaststellen zeiden ze maar ik denk als dinsdag alles mooi en goed zit dat ik dan gerustgesteld ben en ik me geen zorgen meer maak als ik nog een keer bruine verlies krijg🙈 maarja altijd spannend als de echo er aan komt dan ga ik in eens aan alles denken terwijl dat daarvoor niet was hahaha

6 maanden geleden

Heyy, hoe is je echo gegaan?

6 maanden geleden

Reactie op R.a

Heyy, hoe is je echo gegaan?
Lief dat je het vraag! Alles was goed! Dag teruggezet naar 19-11 , en met jouwe?

6 maanden geleden

Reactie op Moeke21

Lief dat je het vraag! Alles was goed! Dag teruggezet naar 19-11 , en met j ...
Ahh wat fijn en goed om te horen! Bij mij was alles ook goed gegaan en ze konden geen bloedingen meer zien dus waarschijnlijk is nu alles er uit wat er uit moest. Wat leuk! We zijn nu op de zelfde datum uitgerekend 😁