12 Reacties

2 maanden geleden

De meest vriendelijke ongezouten mening die ik je kan geven is dat bij onze generatie (en ouder) de associatie waarschijnlijk meteen naar Kees van Flodder zal gaan. K weet niet of je daar gelukkig van wordt. De huidige generatie zal het waarschijnlijk wat oubollig vinden en de generatie waar ie in opgroeit zal niet beter weten dan dat z'n naam Kees zal zijn en kinderen vinden bij iedere naam wel iets om mee te pesten als ze echt willen 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik vind Kees heel erg leuk!

2 maanden geleden

Jaaa love Kees❤️🤩❤️

2 maanden geleden

Hele leuke naam! 🥰

2 maanden geleden

Leuk! En om je extra zekerheid te geven dat het helemaal niet gek is: Er zijn in 2023 al 97 jongetjes Kees genoemd :D nieteens zo laag in de ranglijst maar wel redelijk uniek

2 maanden geleden

Kees lijkt mij een hele gewone naam, denk ergens niet dat er iets mis mee is 😉

2 maanden geleden

Ik vind het heel leuk. Ik dacht niet aan Kees en Flodder, vind het gewoon een hele leuke naam 😁

2 maanden geleden

Als wij een jongen zouden krijgen, zouden we hem Kees of Koos noemen. Ik vind het een hele leuke naam 😍😍

2 maanden geleden

Wat een fijne en lieve reacties 💙

2 maanden geleden

Mijn zoontje heet Kees (en stiekem vind ik het jammer dat je het inmiddels steeds vaker hoort), maar wij krijgen álleen maar enorm positieve reacties op zijn naam.

2 maanden geleden

Leuke naam!! Bedenk goed: het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft qua naam, anders heet elk kind hetzelfde! 🤍

2 maanden geleden

Haha onze werknaam voor onze jongen is Kees. En ik vind het oprecht een leukere naam dan dat ik vooraf dacht. Dus gewoon doen 😀