11 Reacties
één maand geleden
De moonie is echt een uitkomst voor onze slecht slapende dochter van 1. De beer gaat automatisch aan wanneer je kindje geluid maakt. Er zit ook een lampje in de beer met verschillende kleurtjes licht, maar die gebruiken wij niet. Hierdoor hoeven wij de Moonie max 1x per week op te laden. Wij hebben 'm ook vanaf de geboorte in gebruik. Een tweede Moonie voor ons zoontje ligt ook al klaar in zijn bedje ❤️
Wij hebben overigens de konijn variant van de Moonie. Onze dochter speelt heel veel met de lange oren
één maand geleden
Wij hebben ook een moonie, het beertje. Vanaf de geboorte van m’n zoontje 2 jaar geleden in gebruik genomen maar hij kijkt er niet naar om helaas 😅. Nooit gedaan ook. Hij sliep altijd al goed, dus het scheelt dat het geen gemis is op dat gebied.
Gezien ik de knuffeltjes zelf wel heel leuk vind, heb ik voor m’n tweede wel weer eentje gekocht, deze x het konijntje. Gezien zoveel kindjes met konijnen oren spelen. Ben benieuwd hoe mijn dochtertje er op gaat reageren 🤩
één maand geleden
Goede ervaringen mee bij mijn 1e kindje. De white noise geluiden hielpen zeker bij het slapen. Inmiddels gebruik ik m niet meer met geluid, hij slaap prima zonder. Maar toch een jaar gebruikt denk ik. Toen gekozen voor een konijntje, nu bij de 2e voor een beertje. Opladen valt mee ook bij intensief gebruik!
één maand geleden
Bij onze tweede dochter gekocht en direct vanaf de geboorte gebruikt om van de drukte in huis af te leiden. Echt super fijn! En zijn ook gewoon mooi om naar te kijken. Ze slaapt nu nog steeds mee als knuffeltje dus nu een nieuwe gekocht voor de baby.
25 dagen geleden
Ik speel al sinds week 16 van mijn zwangerschap elke avond het muziekje uit de Moonie af op mijn buik, in de hoop dat het een geluidje wordt wat hij herkent en hem rustig kan maken. Ik heb de Moonie echt maar 2 keer opgeladen in de tussentijd, en ik weet niet eens zeker of dat nodig was al, maar toch gedaan omdat ik vond dat hij al zolang meeging haha!
25 dagen geleden
Wij hebben hem vanaf dat ze in haar eigen bedje ging gebruikt bij onze 1e dochter. We hebben nu de moonie konijn gevraagd als kraamcadeau en als we hem eindelijk gekregen hebben (:p) gaat hij al mee naar bed met onze nieuwste dochter.
Hier is de oudste er niet aan gehecht maar ze kijkt wel vaak naar het lichtgevende buikje en wordt daar rustig van.
25 dagen geleden
Hier ook een tevreden gebruiker. Bij onze dochter veel gebruikt en ook nu ligt hij weer klaar! Kan inderdaad vanaf geboorte gebruikt worden.
24 dagen geleden
Reactie op Lottielot
Ziet er lief en interessant uit, maar is zoiets niet onveilig? Aangezien ze ...
Het advies van geen knuffels wordt voornamelijk gegeven omdat er best veel ouders zijn die het hele bedje volstoppen met knuffels, met alle goede bedoelingen. Maar als jij na de geboorte je kindje goed instopt, onderin het bedje en een moonie helemaal aan de andere kant van het bedje legt, is er geen verstikkingsgevaar. Maar gezien niet alle ouders op deze manier kunnen denken, wordt dit advies altijd benadrukt.