27 Reacties

5 dagen geleden

Toevallig staat er nu een gedeeld verhaal bij Pleunie Theunis van iemand die met 42 weken bevalt met inleiding. Een positief verhaal. Miss fijn te lezen, maar iedereen is anders 🤍

5 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Ah wat fijn alle reacties en verschillende opvattingen! Ik heb vanmiddag o ...
Het voelt zo fijn om een bericht te lezen van iemand die er PRECIES zo over denkt net als ik

5 dagen geleden

Nou afspraak gehad bij de gynaecoloog, check gehad en toen heeft hij me nog gestript, wat nu wel lukte. Ik had wel maar 1cm ontsluiting maar hij kon dat nog 2/3 cm oprekken met de hand. Toen ik me aankleden zou braken mijn vliezen. Dus de situatie is nu veranderd, omdat verder alles goed was mag ik thuis bevallen mits ik binnen 24 uur weeën krijg, die heb ik dus nog niet. Wij zijn snel naar huis gegaan met een nat pak. En nu afwachten of het allemaal gaat gebeuren nu 🥰🍀

5 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Nou afspraak gehad bij de gynaecoloog, check gehad en toen heeft hij me nog ...
Ik duim voor je! Succes!🤍

5 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Spannend, succes! 🍀

5 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Oww spannend! Ik hoop het voor je Ps. Vaak kan je ook 72 wachten met gebroken vliezen, veel ziekenhuizen houden dit aan ipv 24uur, onderzoek geeft aan infectie risico's niet oplopen in die tijd. Check evt vraagdevroedvrouw.nl

4 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Succes!! Ik hoorde van mijn verloskundige dat het protocol langdurig gebroken vliezen vorige week is aangepast van 24 naar 48 uur. Mocht het nog niet begonnen zijn, dat is dat misschien fijn om te weten! Heel veel succes en kracht toegewenst bij de geboorte van je kindje! 😍