9 Reacties

20 dagen geleden

Helpt een warme kruik al? Wij hebben een elektrische en dat werkt echt top.

20 dagen geleden

Een kruik en om de 6 uur pijnstillers innemen

20 dagen geleden

Reactie op 210472

Helpt een warme kruik al? Wij hebben een elektrische en dat werkt echt top. ...
Bij mij wordt het dan enkel erger lijkt het wel.. dat probeerde ik inderdaad meteen. 🥹

20 dagen geleden

Voor mij hielp ook een kruik en elke 6 uur paracetamol. Vooral als ik borstvoeding gaf werden de naweeen erger. Moest ze echt wegpuffen. Inmiddels is onze baby nu 5 dagen en zijn de naweeen sinds gister een stuk minder. De kraamzorg gaf aan dat als ik het echt niet meer trok ik ook een ibuprofen erbij mocht gebruiken (naast de paracetamol). Dit komt in zo’n kleine hoeveelheid in de melk dat dit verwaarloosbaar is voor een keer. Zelf heb ik dit geprobeerd niet te doen maar misschien kan je met je eigen verloskundige/kraamzorg overleggen wat zij hiervan vinden

20 dagen geleden

Mijn kraamverzorgende adviseert geen kruik omdat je hierdoor meer bloedverlies en krampen kunt krijgen. Door de warmte reageert de baarmoeder hierop zegt zij. Bij mij werkt paracetamol met tijdig wisselen van houdingen. Daarnaast zorgen dat je blaas zo leeg mogelijk blijft sterkte!!

20 dagen geleden

Ik ben vorige week bevallen (heel vlot, 3 uur) en ze geven aan dat dit vaker voorkomt na een vlotte bevalling of als je al eerder bevallen bent. Bij mij hielp een lekkere warme douche voor de ontspanning.

20 dagen geleden

Reactie op Baby2024Nolan

Ik ben vorige week bevallen (heel vlot, 3 uur) en ze geven aan dat dit vake ...
Ahhh top, dan ga ik dat proberen te doen ook. Ja mijn bevalling duurde slechts 1 uur en 13 min… 🥹 dus inderdaad, erg vlot ook!

20 dagen geleden

Paracetamol of ubrofen nemen . Spiegel opbouwen. Heb ook altijd vreselijk last van na weeën maar als ik op gezette tijden pijnstillers neem dan wil het wel

18 dagen geleden

Naweeën kunnen echt heel pijnlijk zijn. Zelfs helaas dit keer ook gehad. Ik lag na de bevalling in het zkh ter observatie met de kleine. Maar ik kreeg zoveel pijn, moest de weeën ook echt weg puffen. Uiteindelijk hebben ze mij wat zwaarders gegevens qua pijnstilling omdat ik het echt uitschreeuwde van de pijn. Na 3 dagen was het gelukkig weg.