25 Reacties

één maand geleden

Oooh ik ben team Belle 🩷

één maand geleden

Ik vind Juna erg mooi! Hoor je niet vaak 🥰

één maand geleden

Juna

één maand geleden

Juna

één maand geleden

Belle 💕

één maand geleden

Junabell 😉

één maand geleden

Juna!

één maand geleden

Juna 🫶

één maand geleden

Juna past leuker bij Jake ❤️

één maand geleden

Juna Belle [achternaam] 🥰

één maand geleden

Belle😍

één maand geleden

Ik ben voor Belle maar ik moest ook gelijk aan Twilight denken...😅

één maand geleden

Juna. Bij Belle moet ik aan Belle en het beest denken (maar op zich vind ik Belle geen verkeerde naam hoor). Enige nadeel bij Juna is misschien dat je dan beide voornamen met een J hebt. Sommige mensen kiezen daar bewust niet voor. Zelf vind ik Jake en Juna leuk staan. Hoe zou je Juna uitspreken? Joena, Juuna, Djoena, Djuuna? Wij hadden Juna ook op ons lijstje maar vanwege de vele uitspraken zijn we er toch van af geweken.

één maand geleden

Juna!

één maand geleden

Juna

één maand geleden

Mmm ze zitten voor mij dicht bij elkaar! Ik zou zelf voor Juna kiezen, omdat de klanken bel of bell-eh in het Nederlands een betekenis hebben.

één maand geleden

Als je kinderen geen 2de naam hebben dan ga ik voor belle. Wij hebben zoveel ellende gehad thuis met 3 kinderen met dezelfde voorletter en achternaam. Post van elkaar open maken en daardoor door praten tegen iedereen en dikke ruzie. Bij uit huis schrijven de verkeerde doen waardoor ik 3x 200km naar de oude gemeente heb moeten terug rijden. Want hé waarvoor heb je een geboorte datum en bsn nummer allemaal. Scooter verzekering op mijn naam van mijn broertje die het wel best vond dat ik betaalde. Uiteindelijk heb ik al mijn verzekeringen over gezet en was hij onverzekerd want het was niet mijn geboorte datum en dus niet mijn verzekering dus ik kon het niet regelen. Zijn bewindvoerder en hij vonden het wel prima dat ik betaalde. Jaren later kreeg ik ineens post van de belastingdienst in mijn huis van mijn andere broertje die verhuisd was maar niet bij mij in. Elke keer weer wat met diezelfde voorletters. Belle vind ik alleen geen leuke naam ivm belle en het beest maar ook twilight. Maar 2 j's in huis is helemaal ellende. Dus dan maar belle. Is rune anders misschien niet iets?

één maand geleden

Ik vind Juna leuker, maar als je twee namen overweegt Juna Belle + achternaam klinkt ook leuk vind ik.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties ❤️. Ja, ik vind Belle dus persoonlijk echt geen leuke naam ivm de link die ik leg aan Belle en het beest, maar ook het woord ‘bellen’ Kate vinden we trouwens ook beide een mooie naam

één maand geleden

Juna en Kate klinken wel leuk 🤭