14 Reacties

3 maanden geleden

Zelf niet zo mooi. Maar gaat om jullie.

3 maanden geleden

Mooie naam en goed uit te spreken! Ik zou zelf niet de associatie hebben met Ebay. Ik zou jullie naam als iebaai uitspreken en Ebay als iebee

3 maanden geleden

Wat is de naam van je eerste zoon?

3 maanden geleden

Het is niet een naam die ik eerder heb gehoord in Nederland. Ik vind het geen moeilijke naam en had zelf niet een link met ebay gelegd. Ik denk prima :)

3 maanden geleden

Ik ken een Ibai en vind het een hele leuke naam! De mensen om hem heen hebben ook geen associatie met ebay.

3 maanden geleden

Mooie naam!

3 maanden geleden

Ik hou van unieke namen. Toen ik de naam las dacht ik wel aan het woord eBay, maar niet persee storend. Als je denkt dat je kind daar later om gepest zou gaan worden dan zou ik iets anders zoeken.

3 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Wat is de naam van je eerste zoon?
Aleix, het klinkt niet zo als je denkt 😅

3 maanden geleden

Reactie op ecasan17

Aleix, het klinkt niet zo als je denkt 😅
https://youtu.be/jeU0axcpZcE?si=EJxnFQllRAvXLHtY

3 maanden geleden

Hoi hoi, ik las de titel en het eerste wat ik dacht oh dat lijkt op eBay. Nu zie ik dat dit ook je vraag was. Persoonlijk dus wel, maar als jullie de naam mooi vinden en het voor jullie klopt zou ik het gewoon doen!

3 maanden geleden

Ik vind het wel een toffe en originele naam. Verder geen associaties met webwinkels ofzo. Het is geen normale naam hier, maar dat vind ik persoonlijk alleen maar leuk.

3 maanden geleden

Moest zelf niet aan ebay oid denken, omdat ik het in mijn hoofd ander uitsprak.

3 maanden geleden

Hoi, voor mij klinkt het wel als Ebay. Maar idd gewoon doen wat jullie mooi vinden!