12 Reacties

één maand geleden

Mila, Sara, Tess, Lotte, Lotti, Beau, Jens, Daan, Mick

één maand geleden

Onze zoon heeft James Deze kleine meid gaat Eleanor of Eleanora heten Met als afkorting Nora🥰

één maand geleden

Abel, Bram, Jona, Loek Evie, Emma, Saar, Kato, Lieve Wij krijgen een meisje en noemen haar Nora. Dit zijn andere namen op ons lijstje :)

25 dagen geleden

Wij hebben een Nora en haar zusje gaan we Ella noemen :) als het een jongen zou worden dan zou hij Lou heten

25 dagen geleden

Leuke namen! Bedankt voor het meedenken. Zijn er meer mensen die er weinig gevoel bij blijven hebben? 🙈

25 dagen geleden

Dit zijn mijn favoriete namen, ik zie wel wat overeenkomsten: 🩷 Isa, Emma, Sophie, Lotte, Tess 💙 Noud, Luuk, Joep, Sven, Sem, Sam, Stijn Voor een meisje hadden we eigenlijk al jaren een favoriete naam. Voor een jongen hadden we dat niet. Guess what, we verwachten een zoon haha! Ik had bij geen enkele jongensnaam meteen een wauwgevoel, maar ik vertrouw erop dat als hij er straks is, het allemaal wel op z’n plaats valt. Misschien dat het je nog helpt om dit bericht ook even te plaatsen in de Babynamen groep, dan krijg je misschien wat meer reacties.

25 dagen geleden

Reactie op Sunny-

Leuke namen! Bedankt voor het meedenken. Zijn er meer mensen die er weinig ...
Ja! Wij hebben 2 namen over, gewoon puur doordat we die allebei mooi vinden. Maar zoek af en toe nog steeds nieuwe namen op en heb niet een heel sterk gevoel bij 1 vd 2...

25 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Dit zijn mijn favoriete namen, ik zie wel wat overeenkomsten: 🩷 Isa, Emma ...
Goede tip, bedankt! Wist niet dat die er was. En heel herkenbaar, het grappige is dat ik dus jarenlang ook een naam in gedachten had voor een meisje, toen bleken we een meisje te krijgen (eerste zwangerschap) en toen vond ik de naam ineens niet leuk meer! Gek hoe dat dan zo werkt

25 dagen geleden

Reactie op Cher987

Ja! Wij hebben 2 namen over, gewoon puur doordat we die allebei mooi vinden ...
Heel herkenbaar, toch ook wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben haha

25 dagen geleden

meisje: yara, rosie, rosa, olivia jongen: geen idee, we krijgen zelf een jongetje en zitten nog in dubio.

24 dagen geleden

Onze oudste dochter heet Loïs en de jongste dochter heet Norah. Onze derde is ook weer een meisje en zij gaat Marin heetten. Misschien heb je er wat aan. Het is zo lastig. Bij de andere 2 wisten wij het heel snel. Maar bij de derde duurde het ook wat langer en zijn we er echt pas een week of 2 over uit.

20 dagen geleden

Mijn zus haar oudste heet Tessa(noemen haar vaan Tess) en ze heeft haar jongste Nora genoemd (noemen haar vaak Noor/Noortje). Dus door gewenning vind ik Tess erbij passen 😅