21 Reacties

één maand geleden

Ik ken een volwassen man die Flip heet en denk elke keer wat een rare naam voor volwassen man 😅.

één maand geleden

Misschien naar Philip. Roepnaam Flip 😉. Maar jullie moeten doen wat jullie leuk en mooi vinden!

één maand geleden

Ik ken een behoorlijk invloedrijk persoon die Flip heet, dus ook voor een volwassene geen gekke naam hoor!

één maand geleden

De neef van mijn man heet Flip, vindt het een hele leuke naam en passend bij deze man.

één maand geleden

Vind het een beetje oneerbiedig klinken ‘heee flipperdeflapper’ maar dat is gewoon gevoel 🤣

één maand geleden

Fantastische naam!

één maand geleden

Leuke naam :) ook voor een volwassen man

één maand geleden

Ik vind het wel een beetje een kindernaam, of een naam voor intimi. Ik zou voor de voornaam Philip ofzo gaan met roepnaam Flip. Dan kan hij altijd nog wisselen. Flip vind ik wel voor een jongen echt een hele leuke naam.

één maand geleden

Ik vind flip heel leuk!!! Hoor je niet zoveel en ik vind het een super vrolijke naam

één maand geleden

Het is een vrolijke naam, dus ik begrijp dat jullie het leuk vinden. Ik denk zelf persoonlijk vaak aan hoe het op school zal gaan later. Met een naam als Flip is er wel meer kans dat je kindje gepest wordt om zijn naam (ik heb onderzoek gedaan naar pesten op basisscholen).

één maand geleden

Ik vind het een beetje een cartooneske-naam. Maar iedereen heeft andere associaties en je moet iets kiezen wat je zelf mooi en passend vindt

één maand geleden

Reactie op DaCha

Ik vind het wel een beetje een kindernaam, of een naam voor intimi. Ik zo ...
Jaa als roepnaam is leuk:)

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Misschien naar Philip. Roepnaam Flip 😉. Maar jullie moeten doen wat jullie ...
Dit zou ik idd ook doen

één maand geleden

Ik zou kiezen voor een naam waar jullie je beide goed bij voelen. Het doet er niet zoveel toe wat andere ervan vinden denk ik dan. Het zou mijn persoonlijke keuze niet zijn, maar juist daarom zijn er zoveel namen ;-)

één maand geleden

Ik vind m heel leuk! Ken ook een leuke volwassenen man die zo heet!

één maand geleden

Tegenwoordig kan geloof ik elke naam. Dus als dit voelt als de naam voor jullie, gewoon doen! Ik vind het een vlotte, guitige naam en vind het ook bij een volwassen man wel passen. Uiteindelijk bepaalt het karakter hoe de persoon wordt, en niet de naam🩵

één maand geleden

Nee. Niet leuk. Maar wel heel persoonlijk natuurlijk!

één maand geleden

Ik zou dan gaan voor Philip en roepnaam Flip. Of Flip als tweede naam?

één maand geleden

De hond van m’n buren noemt Flip 😅 voor mij is het een no go. Of moet ik denken aan vla flip.. 🙈

één maand geleden

Nee, ik vind het ook niet leuk. Kinderlijk en ik denk dan aan “tip van flip”, “vlaflip” etc. Maar wat ik je vooral mee wil geven: kies de naam die voor jullie goed voelt! Het is jullie kindje. Mijn mening is ook maar gebaseerd op eigen ervaringen, dus totaal niet relevant voor jullie wat dat betreft. Volg je gevoel!