15 Reacties

5 dagen geleden

Ik vind Lize een supermooie naam erbij. Maar misschien wil je niet allebei met ..ze!

5 dagen geleden

Vera, Lotte, Isa, Sophie, Mia, of Lisa/Lize?

5 dagen geleden

Linde, Mare/Mara, Fiene, Nine of Eef zijn namen die bij ons op het lijstje stonden en erg mooi samengaan met Suze (vind ik overigens).

4 dagen geleden

Puk🥰

4 dagen geleden

Vieve Jula Jolie Liva Nora Rosie of Rosa

4 dagen geleden

Reactie op Cv-ketel

Vera, Lotte, Isa, Sophie, Mia, of Lisa/Lize?
Ja een aantal van deze namen staan op het lijstje!

4 dagen geleden

Reactie op saardh96

Ik vind Lize een supermooie naam erbij. Maar misschien wil je niet allebei ...
Vind ik ook een hele mooi naam, ik denk alleen dat we inderdaad niet weer willen eindigen op ‘ze’.

4 dagen geleden

Reactie op Tessie1234

Vieve Jula Jolie Liva Nora Rosie of Rosa
Ja deel van deze namen staat op het lijstje!

4 dagen geleden

Veerle?

4 dagen geleden

Wat grappig onze dochter heet ook Suze en is net 3. Wij krijgen ook weer een dochter en denken nu aan Floor. Ik wilde ook graag Rosie of Rosa, maar dat vond mijn vriend minder.

4 dagen geleden

Aangezien Suze ook op ons lijstje staat, hierbij de rest van het lijstje, dat is misschien dan ook jouw smaak Elin Elva Evie Liv Lieva Lieve Linde Linne Lize Jonne June Jip Pip Nore Suze Kato

4 dagen geleden

Ohja en Linde en Mare hadden we ook maar die zijn in de directe omgeving in gebruik. En Lune vind ik echt heel leuk maar iemand die ik goed ken heeft haar hond recent zo genoemd 😭

3 dagen geleden

Reactie op Marinka1985

Ohja en Linde en Mare hadden we ook maar die zijn in de directe omgeving in ...
Wij gaan waarschijnlijk voor Luun. Hoor je niet vaak maar niet gek omdat Lune of Luna wel bekend zijn.

2 dagen geleden

Freya Julie June Nora Lara Nog een paar twee lettergreep namen die ik Mooi vind passen :)

2 dagen geleden

Saar