Ik Ben nu bijna 5 maanden geleden bevallen en sinds een paar weken zweet ik ‘s nachts zo erg. Echt helemaal niet lekker
Ik geef nog volledig bv en gril de minipil als anticonceptie.
Herkennen andere vrouwen dit? En heeft iemand een tip?
Ik heb dit ook nog steeds bijna elke nacht (4,5 maand geleden bevallen, geef BV en gebruik geen anticonceptie). Het is vooral het eerste deel van de nacht heb ik gemerkt.
Helaas geen tips verder..
Ik heb dit ook nog steeds bijna elke nacht (4,5 maand geleden bevallen, gee ...
Ohja, wel een tip. Probeer genoeg te drinken bij de nachtvoedingen en in de ochtend. Ik kan echt merken dat mijn lichaam dat nodig heeft om de vochtbalans te herstellen
Wat fijn dat het herkent wordt. Maar wat een vervelend iets is het…
Ik heb na mijn bevalling niet gehad. Echt de laatste paar weken.
Hopelijk is het binnenkort weer weg…
Ik had het ook en ben ook 5 maanden geleden bevallen. Bij mij was het ook echt extreem mijn hele lichaam was kletsnat. Ik geef ook volledige bv.
Bij mij was het een vitaminetekort. Bloedarmoede (ijzertekort) en vitamine D tekort.
Ik dacht dat het normaal is bij borstvoeding. Anders als je zorgen maakt naar de dokter voor bloedonderzoek naar ontstekingswaarde van het bloed (CRP), hemoglobine en vitamine d.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het geven van borstvoeding, maar uit eigen ervaring weet ik dat nachtzweten een symptoom is van leukemie. 😅 Zelf heb ik een chronische vorm en moet ik persoonlijk wel letten op nachtzweten.
Ik ben 5,5 maand geleden bevallen en heb geen borstvoeding gegeven... ik merk ook de laatste week dat ik weer last heb van nachtzweten... je lichaam is nog steeds aan het ontzwangeren dus zal er wel bij horen... irritant is het wel want ik word midden in de nacht dan wakker omdat ik het koud heb