93 Reacties
16 dagen geleden
Mn dochtertje van 5 weken heeft vannacht van 23:00-05:00 geslapen 😳. Echt heerlijk zeg!
16 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Ik ben zo jaloers hierop, hier komt ze echt nog iedere drie uur voor een vo ...
Ja, had dit ook echt niet verwacht! Ooit kun je weer lekker doorslapen haha😅
15 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Ik ben zo jaloers hierop, hier komt ze echt nog iedere drie uur voor een vo ...
Hier ook hoor… ben ook jaloers op iedereen die een baby heeft die dat soort slaap rukken maakt 😂.. wij zijn gewoon iedere 3 uur in touw 😅.. en ik hoop iedere nacht weer dat het DE nacht is waarin ze van 23-5 gaat slapen 😂🙈
15 dagen geleden
Reactie op anom
Zijn er ook kindjes die om de uur komen en je kind niet liggend slaapt vanw ...
Hier netzo!
15 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Haha oh dit is zo herkenbaar, ik ben al bijna trots wanneer ze 3.5 tot 4 uu ...
De mijne sliep tot 3 nachten geleden al mega goed. We moesten haar na 4 uur echt wakker maken soms (meestal melde ze zich na 3,5) en ze viel daarna weer goed in slaap.. afgelopen nachten was t drama🥲
15 dagen geleden
Reactie op anom
Zijn er ook kindjes die om de uur komen en je kind niet liggend slaapt vanw ...
Yes, heel herkenbaar! Vervelend he, die reflux.
15 dagen geleden
Reactie op Mar68
Wachten jullie snachts ook tot ze zelf los laten? Ons meisje doet sinds gis ...
Doe ik ook, eigenlijk vooral in de nacht. Overdag laat ik haar wel even pauzeren maar snachts drinkt ze zo rustig dat dat niet nodig is.
15 dagen geleden
Ik erger me echt even aan mn man. Ik ben al 2,5 uur wakker en bezig met onze zoon en kolven. Begint ons zoontje opnieuw te huilen en het enige wat hij doet is even op de klok kijken, omdraaien en verder slapen🙈 dus ik pak ons zoontje maar weer op. Mn man is nog niet werken dus soms denk ik hallooo gaan we nog helpen?
15 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Ik erger me echt even aan mn man. Ik ben al 2,5 uur wakker en bezig met onz ...
Hahaha oh ik moet hier toch een beetje om lachen. Onze zoon is tot nu toe om 22u, 23u, 00:10, 02:00 en 04:10u gekomen voor een voeding. Met het voeden zelf en vervolgens rechtop houden en terug leggen heb ik voor m’n gevoel 5 minuten geslapen en hij slaapt werkelijk óveral doorheen 🫠
15 dagen geleden
Al 2 uur bezig vanaf de voeding om de kleine in de co-sleeper te krijgen. Hij valt steeds even in slaap maar krijgt dan krampjes en duikt dan ineen. Wordt er ook wakker van en blijft onrustig. Hoor de lucht echt door z’n buik gaan en z’n scheetjes zijn net gifbommen. Ik vrees dat er nog weinig slaap gaat komen😣
15 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Ik erger me echt even aan mn man. Ik ben al 2,5 uur wakker en bezig met onz ...
Herkenbaar 😫😫
15 dagen geleden
Reactie op Maiss
Al 2 uur bezig vanaf de voeding om de kleine in de co-sleeper te krijgen. H ...
Zielig!! Voor jullie beide