93 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Maiss

Al 2 uur bezig vanaf de voeding om de kleine in de co-sleeper te krijgen. H ...
Ah wat sneu! Heb je een pittenzakje? Kan misschien helpen. Succes daar 🩷

15 dagen geleden

Reactie op zaas

Ah wat sneu! Heb je een pittenzakje? Kan misschien helpen. Succes daar 🩷
Helaas helpt die niet, het lijkt of hij niet zo goed weet hoe de scheetjes los te laten ofzo.. ik heb probiotica besteld wie weet helpt dat wat. Vraag me nu ook af of hij niet zoveel last heeft omdat ik antibiotica moet gebruiken☹️

15 dagen geleden

Reactie op Maris Baby 1

Ik erger me echt even aan mn man. Ik ben al 2,5 uur wakker en bezig met onz ...
Oh, het is ook zijn kind! Jij moet nog herstellen van de bevalling en hebt de rust meer nodig dan hij. Kun je niet het gesprek met hem aangaan? Dat het jou erg zou helpen als hij wat zou ondersteunen? Hij kan bijvoorbeeld de kolf schoonmaken, luier verschonen etc. terwijl jij jullie zoon rechtop houdt na de voeding.

15 dagen geleden

Reactie op Mar68

Wachten jullie snachts ook tot ze zelf los laten? Ons meisje doet sinds gis ...
Is het s nachts ook nodig om haar een halfuur rechtop te houden? Onze dochter spuugt ook veel maar s nachts toch minder en ze valt dan tijdens/ na het voeden vaak meteen in slaap, dus ik houd haar dan misschien nog 2 minuten rechtop en dan probeer ik haar weg te leggen. Je hoort dan wel veel gerochel in haar slaap maar dit was bij ons precies hetzelfde als we haar wel lang rechtop hielden, en ze lijkt er zelf geen last van te hebben want ze slaapt gewoon.

15 dagen geleden

Reactie op Maris Baby 1

Ik erger me echt even aan mn man. Ik ben al 2,5 uur wakker en bezig met onz ...
Oh echt, hoe kunnen zij slapen he? Het zou wel heel goed kunnen dat ie t niet doorheeft he. Die van mij is snachts heel duf en valt ook binnen no time in slaap. Hij doet wel alle luiers, maar ik moet m er wel echt voor wakker maken. Voel me er soms bijna schuldig over, maar hij doet t graag (niet in t moment graag, maar in z'n algemeenheid)

15 dagen geleden

De cosleeper ligt hier in de slaapkamer naast mijn vriend en niet naast mij, anders zou ik helemaal niet kunnen slapen denk ik. Wij zijn altijd samen wakker ‘s nachts als er gevoed/verschoond moet worden en dat vind ik wel heel prettig. Ik zou me anders erg eenzaam voelen midden in de nacht 🙈

15 dagen geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oh echt, hoe kunnen zij slapen he? Het zou wel heel goed kunnen dat ie t ni ...
Ik heb het gevraagd maar dan doet hij het wel sachrijnig en dan hoor ik daarna dat hij zo moe is enzo🙈 hij draagt wel de meeste zorg voor onze 3 jarige peuter en als ik hem dan snachts vraag iets te doen en hij is dus wat vermoeider is hij ook kortaf richting haar en dat vind ik vervelend dus dan denk ik zelf ook van nou ja laat ik het maar zelf doen

15 dagen geleden

Ff baal moment hier, onze zoon sliep goed in de avond half 8 laatste fles en dan sliep hij tot half 12 en laatst zelfs tot half 1 en wij dus ook! Nu gisteren avond kwam hij gewoon elke 2,5 ax3 uur en ben ik vanaf 4 uur met m bezig geweest dat hij niet meer kon slapen en nu half 8 fles 22 uur weer en sindsdien drama. Hij heeft na de fles goed geboerd en gepoept maar blijft onrustig. Kreunen, wat melk overgeven, handen sabbelen maar wil mn pink niet. Dan maar weer wat drinken. Ik weet gewoon niet wat nu goed is

14 dagen geleden

Reactie op Maris Baby 1

Ff baal moment hier, onze zoon sliep goed in de avond half 8 laatste fles e ...
He balen idd.. Hoop voor je dat ie inmiddels tevreden aan het slapen is! En jullie ook haha

14 dagen geleden

3:00 voeding, 20 minuutjes gedronken, en weer meteen na de voeding keihard beginnen huilen… reflux, mannetje is volledig op van de pijn… hij lag voor de voeding zo zalig te slapen en werd zo rustig wakker… en nu is het krijsen krijsen krijsen… en maar niet rustig te krijgen 😭

14 dagen geleden

Reactie op EMBO

3:00 voeding, 20 minuutjes gedronken, en weer meteen na de voeding keihard ...
Jaa ik vind die krampjes en alles echt vreselijk, ken er ook zo weinig aan doen.😭 hier ook al hele nacht met een kleintje die zich in allerlei bochten wormt om zich maat comfortabel te voelen🥹 Hopelijk kunnen we na dit flesje even slapeb🤞🏽

14 dagen geleden

Ik geef borstvoeding en ons meisje is nu 5w. Ik ben ondertussen helemaal gebrainwashed met al 5w onderbroken nachten. Ze was om half3 wakker deze nacht en ik ben zo oververmoeid dat ik zelf de slaap niet goed meer kan pakken. Het is ondertussen 5u en ik kan wel huilen want waarschijnlijk staat ze er rond 6u weer voor een voeding 🥲

14 dagen geleden

Reactie op Mar68

He balen idd.. Hoop voor je dat ie inmiddels tevreden aan het slapen is! En ...
Helaas hele nacht vaak gekomen🙈

14 dagen geleden

Reactie op Maris Baby 1

Helaas hele nacht vaak gekomen🙈
Heeft ie niet een regeldag toevallig?

14 dagen geleden

Reactie op Tona

Ik geef borstvoeding en ons meisje is nu 5w. Ik ben ondertussen helemaal ge ...
Pittig is het he... Tijd om overdag nog een dutje te doen?

14 dagen geleden

Voor het eerst ben ik de hele nacht wakker geweest🥲 ik ben kapot ons meisje wilde maar nier slapen.. ik was vanaf 8 uur bezig en om 4 uur vannacht dat ik kutzooi ik word om half 8 opgehaald dus ik moet iets verzinnen.. helemaal kut😭 dus ik ben helemaal brak en verrot en nu slaapt ze pas na een korte voeding

14 dagen geleden

Reactie op Tona

Ik geef borstvoeding en ons meisje is nu 5w. Ik ben ondertussen helemaal ge ...
Ik ben daarom afgelopen week gestopt met bv.. ik trok het echt niet meer. Ging er mentaal niet goed op. Het heeft mij veel rust gebracht in een paar dagen. Mijn zoon krijgt vooral nu afgekolfd melk en af en toe tussendoor flesje kunstvoeding. Het kolven ga ik wel afbouwen dus dat wordt steeds minder, maar wil het wel af en toe nog doen voor een flesje borstvoeding. Wil je niet adviseren te stoppen met bv, maar luister wel goed naar jezelf en je eigen lichaam.

14 dagen geleden

Reactie op Mar68

Heeft ie niet een regeldag toevallig?
Ik hoop het! Het is nu al bijna 3 dagen zo. We gaan het zien hopelijk vannacht iets beter😇 maar wil niet te veel hopen

14 dagen geleden

Nou hier is het feest weer begonnen, hele dag een engeltje die na 45/60 min slaapt na elke voeding. Nu al weer bijna 3 uur drama Ik kan het gewoon echt niet begrijpen 😭 waarom altijd rond dit tijdstip

14 dagen geleden

Reactie op MandyK13

Nou hier is het feest weer begonnen, hele dag een engeltje die na 45/60 min ...
Ik had dit bij mn eerste ook heel erg, en op een gegeven moment verschiifde dit van huilen van 17 tot 19 uur maar ik vermoed dat ze toen gewoon honger had en ik mocht van het cb niet meer geven. En ik weet het gaat over maarja daar heb je helaas niks aan als je er middenin zit en dan duurt het allemaal heel erg lang! Zelf werd ik nu niet wakker van de kleine maar van overvolle borsten die pijn gingen doen🙈 omdat hij de vorige nachten vaker kwam en ik dus vaker kolfde moeten ze weer even wennen want hij heeft weer iets langer geslapen nu😊