93 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op MandyK13
Jaaa , alles is een fase. Maar dat je gewoon niks kan doen soms en gewoon m ...
Zeker! En als niks helpt en je bent zelf ook moe voelt het allemaal nog erger zeker in de avond en nachten! En overdag wel lekker slapen en snachts niet is volgens mij ook echt iets wat veel baby's doen dat je denkt maar hoe dan🙈
14 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Zeker! En als niks helpt en je bent zelf ook moe voelt het allemaal nog erg ...
Jaa, ik denk ook dat mijn zoontje last hen van verborgen reflux. 🥹 hij ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen eindelijk. Dus ga hem zo proberen weg te leggen en volgende fles is om 4 uur dus we kunnen wat uurtjes pakken(als hij niet eerder komt)💙🤞🏽
14 dagen geleden
Zie dit topic nu pas, haha. Wel een leuk idee. Ik heb mijn dochter niet zolang geleden gevoed en ben me nu aan het klaarmaken om weer te gaan slapen 🤭
14 dagen geleden
Hoi Dames, ik heb ook de nachtdienst overgenomen. Wij hebben echt een probleem ons zoonlief wilt alleen maar bij ons in slaap vallen. Zodra hij in cosleeper of box ligt wordt hij klaar wakker.. ik weet het ook niet.. het is niet dat ik het erg vindt alleen heb natuurlijk nog een ander schat van een kind thuis lopen..
14 dagen geleden
Reactie op sibel1989
Hoi Dames, ik heb ook de nachtdienst overgenomen. Wij hebben echt een probl ...
Wij hebben dit ook sinds een paar nachten.. overdag gaat prima in de box, maar in de nacht wordt ze wakker en gaat ze huilen..
Nu bedachten we ons dat we haar inbakeren overdag, dus gaan we dat ook vannacht proberen.. alleen heeft ze haar speciale inbakerpakje ondergepoept😅 dan maar in de teddydoek... hoop dat t werkt..
14 dagen geleden
Reactie op MandyK13
Jaa, ik denk ook dat mijn zoontje last hen van verborgen reflux. 🥹 hij li ...
Heeft onze dochter ook gehad en een bezoekje aan de osteopaat heeft toen wel geholpen. Onze zoon nu vind het rechtop ook fijner en plat of in z'n bedje gaat hij gelijk kreunen dus wie weet heeft hij het ook wel maar ik wilde sowieso met hem langs de osteopaat gewoon als check zegmaar
14 dagen geleden
Reactie op sibel1989
Hoi Dames, ik heb ook de nachtdienst overgenomen. Wij hebben echt een probl ...
Wij hebben dit in het begin gehad. Op een gegeven moment zijn we overgegaan op in een baby nestje tussen ons in. (Mag volgens mij officieel niet maar geen idee) en daarna de stap gemaakt naar co sleeper en toen hielp het wel om goed de tijd te nemen en nog even een hand op z'n buikje en hoofd te houden.
14 dagen geleden
Pfff man lief ligt weer eens boven, en dochter lief vastgezogen aan mij.. het kiend kan zo heerlijk slapen, als ze maar aan op tegen of praktisch in mij ligt. Anders dra-ma. Iemand tipssss ik wil graag weer met m’n man kunnen knuffelen in bed en dochterlief in de co-sleeper of überhaupt eigen kamer hebben.
8 dagen geleden
Mijn baby slaapt sinds gister ineens weer in de wieg!!! Ze komt wel al na 3 uur (we hopen steeds op 4..), maar tussendoor slaapt ze eindelijk weer in de wieg🎉🎉
Gister lukte het niet meer na de ochtendvoeding... die hebben we nu net gehad dus ben heel benieuwd of t nu wel lukt🤞