11 Reacties
één maand geleden
Ik heb deze gekocht bij de Ikea! Moet het natuurlijk nog gaan proberen, maar inderdaad een nachtkastje icm cosleeper leek mij ook niet handig!
Hier kan ik dan alles opzetten voor de baby, maar ook mijn eigen spulletjes + nachtlampje 😊
één maand geleden
Ik heb bedacht de cosleeper nog iets ‘lager’ in het bed te zetten (iets meer in het midden) zodat de laatjes wel nog open kunnen.
één maand geleden
Reactie op Mommytobenov24
Ik heb deze gekocht bij de Ikea! Moet het natuurlijk nog gaan proberen, maa ...
Deze hebbik ook! Tip: zet het diepe vakje wat onder hoort, op de bovenste plek 😊 Zo past alles makkelijker.
één maand geleden
Ik heb deze gekocht bij de Ikea! Moet het natuurlijk nog gaan proberen, maa ...
Hoe werkt dit dan precies?
Misschien ter info: we hebben precies plek tussen ons bed en de muur voor de cosleeper, dus geen plek om bijvoorbeeld het nachtkastje een kwartslag te draaien oid. En ook niet om zo'n roltafeltje te schuiven
één maand geleden
Reactie op Cv-ketel
Hoe werkt dit dan precies?
Misschien ter info: we hebben precies plek tuss ...
Deze is een stuk smaller als ons nachtkastje en er is natuurlijk minder ruimte nodig omdat er geen lades open hoeven. Hier een inspiratie foto van Pinterest, misschien heb je er wat aan!
De wieltjes hoef je er natuurlijk niet onder te bevestigen :)
één maand geleden
Deze is een stuk smaller als ons nachtkastje en er is natuurlijk minder rui ...
Maar als je hem aan het hoofdeinde van de cosleeper zet, dan kom je toch alsnog niet bij de onderste twee plateaus? En bij het voeteneinde van de cosleeper lijkt me ook weer niet heel handig... of schuif je de cosleeper op en neer?
één maand geleden
Reactie op Mama2324
Ik heb een bedside organiser gekocht die ik aan de co sleeper kan klemmen, ...
Ik heb deze van bol.com:
https://www.bol.com/nl/nl/p/bedside-pocket-wit-bed-opbergzak-katoen-wit-opbergzak-bed-bedside-table-bedside-organizer-bedside-pocket-opbergzak/9300000123311094/?promo=pdp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99__3_&bltgh=n-dAluVzKZ784kgKkKJPDg.2_62_nSUTdJtrMH6K7T6i89dAEA_0_1.4.ProductImage