20 Reacties
één maand geleden
Wij hebben deze gekocht op Amazon. Ook dimbaar en oplaadbaar. Ook verschillende kleuren licht in te stellen.
één maand geleden
Wij hebben een konijnen lamp van de action geeft ook aardig wat licht. Heb je niks anders meer voor nodig
één maand geleden
https://www.action.com/nl-nl/p/3016674/multicolor-vloerlamp/
Wij hebben deze lamp van de action, hij heeft veel verschillende kleuren maar wij hebben hem eigenlijk altijd op de oranje stand staan. Is heel warm licht, niet te fel. Vooral voor 's nachts erg fijn aan je ogen. Je kan hem ook feller zetten en dimmen met een afstandsbediening. Vind hem echt ideaal en staat heel mooi! Je hebt hem ook in het klein als nachtlampje.
één maand geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-nachtlampje-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje-volwassenen/9300000075231606/?Referrer=ENTcli_order_confirmation_v3_d033b308-105c-4423-9c5f-21f125cc29a1
Wij hebben deze op aanraden van vrienden. Gaat aan/uit door erop te tikken, geeft prettig en voldoende licht. Draadloos dus je kunt hem meenemen als je evt op een andere plek je baby gaat voeden / verschonen.
één maand geleden
Reactie op Gmmh
Wij hebben de Nijntje lamp! Geeft voldoende licht zonder het grote licht 😍 ...
Deze hebben wij ook! Super leuk!
één maand geleden
Ik heb klein zoutlampje. Ik vind de oranje kleur altijd zo ontspannend 🤭
één maand geleden
En bij jullie geeft het allemaal voldoende licht? Of zit je nog steeds in het half donker? 🙈
één maand geleden
Reactie op kristab88
Dat is ook wat je wil s nachts toch als je wil dat jij en de baby snel weer ...
Zeker, maar het moet niet zo zijn dat ik zelf niks kan zien haha
één maand geleden
Ons dochtertje heeft vrij la g gewoon bij ons geslapen, maar had dan in het begin altijd mijn wake-up light op de zachtste stand aan, zodat ik altijd even kon spieken als ik half wakker werd. Als ik dan iets beter wilde kijken, dan zette ik hem een paar standen hoger aan (op 5 van de 20 ofzo).
Voordeel hiervan is ook dat het vrij rood/oranje licht is, wat de slaap als het goed is niet zo verstoord. Ze zeggen dat blauw of groen gekleurd licht (zoals dat van beeldschermen ook) je slaap meer verstoord.