13 Reacties

5 maanden geleden

Hmm, je hebt nog bijna een halfjaar toch.. wij hebben nog een lijstje met zo'n 20 jongens en meisjesnamen :p ik vind het juist een mooi en logisch idee dat naarmate de zwangerschap vordert je steeds meer een band gaat voelen en dan lijkt het me ook makkelijker om een naam te kiezen..

5 maanden geleden

Wij hadden de namen al voordat ik zwanger raakte en daar staan wij nog steeds 100% achter zonder enige twijfel. Bij m'n 1e kindje ging het ook lang tussen 2 namen voor een meisje, uiteindelijk weet je wel welke naam dé naam is en krijg je er geen spijt van 😊 Gelukkig hebben jullie nog genoeg tijd.

5 maanden geleden

Hahaha en ik weet dat we genoeg tijd hebben hoor, maar ik weet gewoon welke van de twee namen ik het mooist vind, en ik ben eigenlijk juist bang dat m’n man uiteindelijk de andere het mooist vind. En dan 😂😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Hahaha en ik weet dat we genoeg tijd hebben hoor, maar ik weet gewoon welke ...
Dan wordt het lastig 😂

5 maanden geleden

Haha herken het ook wel. Voor mij staat mijn ongeboren dochters naam wel vast, ik heb twee namen die ik echt mooi vind en eens ik haar in het echt zie ga ik kiezen wat bij haar past. Maar mijn man komt opeens ook nog met de naam 'Lucy' die hij wel hoger plaatst dan mijn favoriete naam 😂 Heb hem eigenlijk gezegd dat hij pech heeft en dat ik de daadwerkelijke keuze maak 🤭 Opzich vind ik Lucy ook geen lelijke naam, maar het voelt niet echt als een eerste keuze naam 😅

5 maanden geleden

Hoi ik ben zwanger van een tweede dochter Wat vinden jullie een leuke meisjesnaam die past bij Fenna? :)

5 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Haha herken het ook wel. Voor mij staat mijn ongeboren dochters naam wel va ...
Ik vind wel dat beide ouders evenveel inspraak hebben qua naam. Alleen extra opties maken het kiezen soms wel lastiger.

5 maanden geleden

Reactie op LittleStar16

Ik vind wel dat beide ouders evenveel inspraak hebben qua naam. Alleen extr ...
Ja, eens. Als hij met een naam was gekomen die ik ook erg mooi had gevonden had hij wel een kans gemaakt hoor, haha. Gelukkig is mijn tweede keuze ook een naam die hij mooi vond, dus wie weet winnen we allebei nog 🤭

5 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ja, eens. Als hij met een naam was gekomen die ik ook erg mooi had gevonden ...
Oja op die manier snap ik je redenatie heel goed dat je partner pech heeft met de naam Lucy.

5 maanden geleden

Ik begrijp wel dat je graag een naam wilt vastleggen. Heel fijn om daar alvast aan te wennen en ook lekker praktisch. Wij weten nog niet wat we krijgen maar komen er nu al niet uit.. jongensnaam hebben we niet en meisjesnaam hebben we ieder een ander voorkeur wat ik dus heel jammer vind (sorry moet ik even kwijt). Het is soms lastig als de een van duidelijkheid houd en de ander het tegenovergestelde is. Jullie gaan er wel uit komen en het scheelt al dat je beide namen mooi vindt.

5 maanden geleden

Je hebt nog meer dan 20wkn🙈 ontspan

5 maanden geleden

Reactie op Mec

Je hebt nog meer dan 20wkn🙈 ontspan
Als ik niet ontspannen zou zijn, zou ik niet op deze app zitten😉 maar thanks voor je opbouwende feedback, daar heb je wat aan!!

5 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Als ik niet ontspannen zou zijn, zou ik niet op deze app zitten😉 maar than ...
Je geeft zelf aan dat je het nu al vast wilt hebben liggen.. Ik zeg alleen maar ontspan je hebt alle tijd nog. Maar graag gedaan!