28 Reacties

één maand geleden

Brenn

één maand geleden

Brenn, klinkt stoer en ik hou van 1 lettergreep haha

één maand geleden

Ik ben ook fan van Brenn! Of Brent? 🙈 Rowan als n2 😁

één maand geleden

Volgens mij wordt de keuze brenn 😬

één maand geleden

Bren (zonder dubbele n)

één maand geleden

Brenn! 😊

één maand geleden

Bren (enkele N)

één maand geleden

Brenn :)

één maand geleden

Ik stem voor Rowan. Maar persoonlijk ben ik ook helemaal niet van de huidige trend met korte hippe namen en met dubbele letters dus brenn valt daardoor af bij mij. En Ian waren altijd vervelende mannetjes die ik gekend heb, dus heb ik meteen geen goede associatie mee🙈

één maand geleden

Rowan

één maand geleden

Breng klinkt heel leuk! Maar de betekenis ervan is wat minder vrolijk, ligt eraan of je daar waarde aan hecht.

één maand geleden

Reactie op lianne1985

Breng klinkt heel leuk! Maar de betekenis ervan is wat minder vrolijk, ligt ...
Ik vond vlammend zwaard, prins, eigenlijk best stoer 😅

één maand geleden

Rowan Brenn vind ik niet mooi door de dubbele n daarnaast heb ik een vriendin die heet brenda en die word altijd bren genoemd. Vind het daardoor misschien niet echt een naam

één maand geleden

Reactie op Chibi24

Ik vond vlammend zwaard, prins, eigenlijk best stoer 😅
Was ook even benieuwd maar bij Bren staat dit: 1) Automatisch vuurwapen 2) Geweer 3) Handvuurwapen 4) Licht machinegeweer 5) Licht vuurwapen 6) Lichte mitrailleur 7) Mitrailleur 8) Mitrailleurgeweer. Dat is minder gezellig 😂

één maand geleden

Brenn of Ian, vind ze beide leuk! Succes met kiezen!

één maand geleden

Brenn, lekker origineel 😊

één maand geleden

Rowan 😍 zo een mooie naam

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Was ook even benieuwd maar bij Bren staat dit: 1) Automatisch vuurwapen 2) ...
Bren is een Duitse jongensnaam. Brenn is Iers/ Keltisch. En gezien ik van die laatste soort namen ben 🤷‍♀️😆

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Was ook even benieuwd maar bij Bren staat dit: 1) Automatisch vuurwapen 2) ...
Behalve als je een geschiedenisleraar bent of een fanatieke Call of Duty-speler wordt die link niet zo snel gelegd denk ik. Maar het is inderdaad wel verstandig om altijd even te lezen welke betekenissen een naam heeft :) Beter een bewuste keuze maken dan achteraf denken oeps. 🙊 Wie zijn kind Jizz noemt, heeft zijn huiswerk bijvoorbeeld niet goed gedaan haha.

één maand geleden

Ik vind Brenn wel erg leuk