11 Reacties

één maand geleden

Wij hebben dit dus ook zo lastig wat wij leuk vinden voor jongens naam Aiden emin Leon bear maar komen er nog niet echt uit

één maand geleden

Reactie op TedereZon824323

Wij hebben dit dus ook zo lastig wat wij leuk vinden voor jongens naam Aid ...
Ik heb nog zo het idee dat DE naam nog bestaat, maar ondertussen alle namenlijstjes echt al 20x uitgespeeld! Ik vind Bear wel echt super leuk, maar ook lastig in combi met onze oerhollandse achternaam 🤭 de rest is ook leuk (andere stijl dan waar wij naar kijken)

één maand geleden

Ik vind Finn en Foss het leukste uit je lijstje! Nog andere opties: 1. Sven 2. Jort 3. Thijs 4. Lars 5. Lux 6. Nils 7. Bjorn 8. Mats 9. Stijn 10. Mees 11. Koen 12. Wout 13. Timo 14. Roan 15. Viggo 16. Teun 17. Sem 18. Ties 19. Bas 20. Dex 21. Sev 22. Senn Misschien zit hier nog iets voor jullie tussen om de keuze nog moeilijker te maken :)

één maand geleden

Ons eerste zoontje heet Brent ♥️ Maar tot het moment dat hij geboren was, wisten wij het ook niet zeker. Hadden 3 namen die overbleven, toen hij ‘eruit’ kwam zei ik meteen; hij heet Brent en mijn man dacht hetzelfde. Wij hebben nu dus ook nog een lijstje open staan, ik vertrouw erop dat het wel weer goed komt als we hem zien over een paar weken 🥰

één maand geleden

Onze kindjes heten Jesse en Noran. Nu weten we het geslacht niet. Maar als het een jongen wordt, dan word het een Odin.

één maand geleden

Brent

één maand geleden

Reactie op First Time Mommy88

Brent
Als hij is geboren weet je het wel...

één maand geleden

Foss heel leuk! Hoor je naar mijn idee ook weinig. Finn en Brent hoor je meer en Rune kende ik niet en vind ik wat aparter. Kan ook leuk zijn natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Floun

Ik vind Finn en Foss het leukste uit je lijstje! Nog andere opties: 1. Sve ...
Ja wat doe je ons aan 😂 keuzestress

één maand geleden

Ik vind Rune wel een unieke leuke naam 😁

één maand geleden

Finn het leukste, wij hadden ook nog Kai op ons lijstje