10 Reacties

één maand geleden

Misschien even een plastic zakje in je ondergoed doen zodat je kunt kijken of het door blijft gaan? En zo ja, dan heb je direct opgevangen zodat de verloskundige even kan testen of het vruchtwater is!

één maand geleden

Kan ook nog afscheiding zijn. Draag je geen inlegkruisjes ?

één maand geleden

Ik zou even bellen! Deze vraag krijgt je vk vast de hele tijd 😅 No shame. Misschien kan je aan je kleding ruiken of het urine was?

één maand geleden

Ik heb dit aan de lopende band, bij mij is het afscheiding :/ voel me vaak echt ongemakkelijk, maar kan er toch echt niet zoveel aan doen. Door een slip en dunnere broek komt het gewoon doorheen inderdaad...

één maand geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik heb dit aan de lopende band, bij mij is het afscheiding :/ voel me vaak ...
Hier net zo, best wel veel. Het voelt ook vies als er weer wat uitkomt. Ook gewoon op de een of andere dag. (Controle in ziekenhuis gehad toen)

één maand geleden

Jaa kan idd afscheiding zijn, is echt extreem veel meer. Is ook elke keer in de ochtend.

één maand geleden

Herkenbaar, afscheiding is heel waterig, ook een keer gehad dat ik een inlegkruisje in had en er een vlaag kwam dat er helemaal langs liep Toen wel verlos gebeld maar was gelukkig niks aan de hand

één maand geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik heb dit aan de lopende band, bij mij is het afscheiding :/ voel me vaak ...
Jaaa dit! Zooo vervelend

één maand geleden

Ik heb het eventjes gelaten, en inmiddels is het gestopt, wel een inlegkruisje in gedaan, dus ik ga er van uit dat het wederom erg waterige afscheiding was.. zoooo naar! Bedankt voor de antwoorden ❤️

één maand geleden

Herkenbaar. VK vertelde me dat aan het einde van de zwangerschap de afscheiding kan toenemen én dat het vaak wateriger wordt. Daardoor herken ik het zelf minder goed als afscheiding momenteel maar dat is wel wat het is (bij mij althans)