Ik merkte vanmorgen toen ik in de winkel liep dat ik door mijn ondergoed heen, een ontzettend nat kruis had, maar echt dat als ik op de plek drukte dat m’n hand ook behoorlijk vochtig werd. Nu heb ik dit eerder soortvan gehad na het plassen (wel minder erg) en dat bleek urine. Dus ben nu ook soortvan onzeker om te bellen.
Iemand hier ervaring mee?
Misschien even een plastic zakje in je ondergoed doen zodat je kunt kijken of het door blijft gaan? En zo ja, dan heb je direct opgevangen zodat de verloskundige even kan testen of het vruchtwater is!
Ik heb dit aan de lopende band, bij mij is het afscheiding :/ voel me vaak echt ongemakkelijk, maar kan er toch echt niet zoveel aan doen. Door een slip en dunnere broek komt het gewoon doorheen inderdaad...
Herkenbaar, afscheiding is heel waterig, ook een keer gehad dat ik een inlegkruisje in had en er een vlaag kwam dat er helemaal langs liep
Toen wel verlos gebeld maar was gelukkig niks aan de hand
Ik heb het eventjes gelaten, en inmiddels is het gestopt, wel een inlegkruisje in gedaan, dus ik ga er van uit dat het wederom erg waterige afscheiding was.. zoooo naar!
Bedankt voor de antwoorden ❤️
Herkenbaar. VK vertelde me dat aan het einde van de zwangerschap de afscheiding kan toenemen én dat het vaak wateriger wordt. Daardoor herken ik het zelf minder goed als afscheiding momenteel maar dat is wel wat het is (bij mij althans)