9 Reacties

vorig jaar

Hey Ik gebruik luiers van kruidvat Nog geen natte kleren gehad hier, en maak hem meestal ook niet wakker om te wisselen als hem geen stoelgang heeft gehad. Wel op tijd juiste maat nemen want van kruidvat vallen erg klein. Van ongeveer 24u tot 5u wissel ik zeker niet als hem slaapt

vorig jaar

Mijn dochter plast ook zeer veel in de nacht. Wij verversen nu niet meer in de nacht en de pamper is ongeveer aan van 22 uur tot 7 uur wij gebruiken hiervoor de rascal & friends pampers voordien ook altijd nat met pampers en kruitvat. In de dag gebruiken we wel gewoon van pampers.

vorig jaar

Geen ervaring met de baby dry, premium protection hier en nog geen lekjes gehad. Misschien 's nachts een maatje groter aandoen?

vorig jaar

Wij hebben de Pampers Premium Protection. Als wij ‘s nachts niet verversen is hij ook nat. Wij verversen hem 1x in de nacht en dan is hij altijd droog ‘s morgens

vorig jaar

Bij ons plaste hij door premium protection, drynites en kruidvat. Rascals and friends boden de oplossing!! Maar die zijn best duur, we gebruiken ze enkel snachts.

vorig jaar

Wij hadden dit ook met pampers van het merk pampers zelf! Nu hebben wij die van AH!

vorig jaar

Dank jullie wel voor de reacties! We gaan op pamperjacht 🤭

vorig jaar

Reactie op NaomiV-

Dank jullie wel voor de reacties! We gaan op pamperjacht 🤭
Koop kleine pakjes En test anders uit welke jullie best past Van kruidvat koop ik ook altijd een kleintje en zie of die goed zijn en pas daarna koop ik een grote aan. Zo bij elke maatwissel eigenlijk nu ondertussen op maat 3 van kruidvat omdat ze kleiner zijn dan andere merken

vorig jaar

Hier normaal ook premium protection van pampers maar lekken als we ze 12 u aanlaten. Nu Rascal luiers en deze houden het 12u zeker vol! Maken de droomvoedingen veel aangenamer omdat we hem niet meer echt wakker maken en hij zo makkelijker doorslaapt.