12 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zus had bij haar eerste zwangerschap een ader minder in de navelstreng. M'n neefje is er prima uit gekomen (en irritant slim ;) )

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Mijn zus had bij haar eerste zwangerschap een ader minder in de navelstreng ...
Oh wat fijn! Ik heb 20 weken echo gehad en dat is daarbij omhoog gekomen. Maandag vervolgecho

3 maanden geleden

Collega had t zelfde ook gezond en slim 1,5 jaar oud

2 maanden geleden

Ik had dat bij m’n eerste zwangerschap (nu 3e zwangerschap). Bij mij ook niks aan de hand, een heel slim lief, leuk en ondernemend kind haha

2 maanden geleden

Mijn vriendin had dat, dat kindje was juist behoorlijk zwaar en helemaal gezond.

2 maanden geleden

Ja, hier ook SUA. Krijg volgende week vervolgonderzoek maar maak me niet zo'n zorgen aangezien er verder geen afwijkingen leken te zijn tijdens de 20 weken echo. 🤞

2 maanden geleden

Vandaag ook te horen gekregen bij de 20 weken echo, woensdag guo in het Erasmus. Mijn moeder had dit bij mijn zusje ook en die is kerngezond geboren.

2 maanden geleden

Hier nog een babytje op de wacht voor een GUO. Hoefde me geen zorgen te maken, dus dat gaan we mooi niet doen. Verder geen afwijkingen gezien, dus vol goede moed verder 🙃

2 maanden geleden

En hier nog eentje! Wrsch volgende week vervolg controle. Maar verder vooralsnog geen afwijkingen gevonden…

2 maanden geleden

Alvast goed nieuws . Wij zijn al op controle geweest. Alles dubbel gecheckt en nog meer kleine dingen bekeken. Géén bijzonderheden. Dus hier enkel een kleintje met twee ipv 3 bloedvaten in de navelstreng. Krijg extra groei controles en verder dus niks aan de hand 😄

2 maanden geleden

Reactie op Marder

Ja, hier ook SUA. Krijg volgende week vervolgonderzoek maar maak me niet zo ...
Geen verdere afwijkingen gevonden, dus geen follow-up nodig 🙌

2 maanden geleden

Hier vandaag ook goed nieuws, buiten de SUA geen afwijkingen💙