14 Reacties

17 dagen geleden

Oh ja had trouwens al 2,5 cm ontsluiting en baarmoedermond half verstreken

17 dagen geleden

Waarom die 8 uur?

17 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Waarom die 8 uur?
Omdat je thuis kunt afwachten, in het ziekenhuis willen ze na 1 uur na het breken van je vliezen weeen opwekkers geven omdat het daar ook 'door moet' zeg maar, thuis heb je veel meer tijd om als nog een zo natuurlijk mogelijke bevalling te hebben

17 dagen geleden

Komt een verloskundige uit het ziekenhuis bij je thuis?

17 dagen geleden

Reactie op Flower221

Komt een verloskundige uit het ziekenhuis bij je thuis?
Nee gewoon je eigen verloskundige. Ik moest nu voor controle in het ziekenhuis omdat ik over de 40 weken ben, verder kan je eigen verloskundige het weer oppakken

17 dagen geleden

Reactie op ClaudiaVienna

Nee gewoon je eigen verloskundige. Ik moest nu voor controle in het ziekenh ...
Na het breken van je vliezen mag je er in principe 72 uur over doen. Ik zal dan minimaal 24 uur wachten! Laat je niet wijs maken dat het dan binnen 8 uur moet als jij dit liever niet wilt!! Jij bepaalt! Ik wens jou heel veel succes en hoop dat alles loopt zoals je hartje begeert♥️

17 dagen geleden

Hoop dat deze poging wat voor je gaat doen! Kan me goed voorstellen dat je zo natuurlijk mogelijk wil bevallen, al helemaal als je al eerder een niet zo positieve ervaring hebt gehad met inleiden.. succes 🌸

17 dagen geleden

Reactie op Nootje90

Hoop dat deze poging wat voor je gaat doen! Kan me goed voorstellen dat je ...
Dankjewel! ❤️❤️

17 dagen geleden

Reactie op mommyCey

Na het breken van je vliezen mag je er in principe 72 uur over doen. Ik zal ...
Oh dat wist ik niet! Het is vooral omdat ze zeggen dat na 41 weken de conditie van de placenta achteruit gaat en je dan zo min mogelijk risico's loopt

17 dagen geleden

Reactie op mommyCey

Na het breken van je vliezen mag je er in principe 72 uur over doen. Ik zal ...
Klopt maar na 24 u meer kans op infecties en oa geelzucht bij de baby post partum, weeg die risico’s ook mee!

17 dagen geleden

Reactie op ClaudiaVienna

Omdat je thuis kunt afwachten, in het ziekenhuis willen ze na 1 uur na het ...
Dit vind ik eigenlijk ook erg van ziekenhuizen. Wat als een vrouw in het ziekenhuis wil bevallen en niet thuis durft, dan moet ze dus maar opschieten want ze moeten door. Zucht.. bizar..

16 dagen geleden

Reactie op hoiiiiiiiiii

Dit vind ik eigenlijk ook erg van ziekenhuizen. Wat als een vrouw in het zi ...
Jaa ze wilde Max 3 uur wachten maar dan moest het indd wel echt gaan beginnen, ik vind thuis ook spannend maar dan krijg je in ieder geval de tijd

16 dagen geleden

Je mag inderdaad 72 uur wachten na het breken van de vliezen. Als ik mocht kiezen, zou ik ook echt even de tijd nemen om het zelf op gang te laten komen 😊 Maar bedankt voor het delen van je verhaal! Ook zeker een optie die ik achterwege hou. Hou je ons op de hoogte hoe het is gegaan 🫶🏼 Succes alvast!

16 dagen geleden

Reactie op jorjam2024

Je mag inderdaad 72 uur wachten na het breken van de vliezen. Als ik mocht ...
Doe ik! Dankjewel ❤️❤️