10 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde, helaas! Hier is gelukkig een goede bus en tram verbinding dus ik maak daar maar veel gebruik van. Maar daarnaast loop ik ook bij een bekkenfysio.

één maand geleden

Reactie op zaas

Hier hetzelfde, helaas! Hier is gelukkig een goede bus en tram verbinding d ...
Vandaag heb ik mn eerste afspraak bij de bekkenfysio. Hoop dat het gaat helpen.

één maand geleden

Heb je al geprobeerd wat aanpassingen aan je zadel te doen? Ik moet best ver fietsen naar mijn werk, dat werd een beetje oncomfortabel maar heb nu een breder zadel erop gezet en het stuur wat verder omhoog en nu gaat het weer.

één maand geleden

Ik heb het lichtjes, maar ik blijf zover wel fietsen. Zat ook te denken om iets aan te passen, maar weet niet exact wat ik zou moeten aanpassen 🤭

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb het lichtjes, maar ik blijf zover wel fietsen. Zat ook te denken om ...
Je kan een beetje uitproberen, vaak helpt het al om het stuur wat hoger te zetten zodat je wat rechter op zit en er minder druk op je onderkant komt.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Je kan een beetje uitproberen, vaak helpt het al om het stuur wat hoger te ...
Bedankt voor de tip, zal eens kijken of dat voldoende is 😁

één maand geleden

Ja herken dit wel! Ik had dit voornamelijk als ik tijdens een werkdag al teveel had gezeten (op slechte stoelen en/of in verkeerde houdingen). Sinds ik meer afwissel heb ik geen last met fietsen meer 😊. Hopelijk heb je daar wat aan!

één maand geleden

Breder zadel werkt hier ook goed, dus misschien het proberen waard :)

één maand geleden

Hier ook, moet echt niet meer dan 5-6 km op een dag fietsen. Gelukkig kan ik met de auto naar het werk en gebruik ik de fiets alleen voor recreatief gebruik zeg maar, al gebruikte ik hem wel heel veel…. Behalve voor werk gebruikte ik eigenlijk nooit de auto.

één maand geleden

Herkenbaar, vooral stuit en bekkenpijn. Hier de laatste keer gefietst vorige week helaas. Zonde hè met het mooie weer.