12 Reacties

3 maanden geleden

Jup. Ik vind er ook bijzonder weinig aan tot nu toe. Vorige keer had ik precies hetzelfde (en toen kon ivm covid ook nog eens niks).

3 maanden geleden

Ja, hier precies hetzelfde. Ben al voller van mezelf en merk wel dat mijn buik nu anders voller is maar ook niets gevoeld. Ben nu 18 weken zwanger van de eerste, een jongen, en ik weet ook niet precies wat te verwachten als je de baby gaat voelen. Gisteren avond van de trap gegleden, gelukkig op mijn been en achterste Verloskundige gebeld en die gaf aan dat zolang ik mijn buik niet geraakt heb dit meestal geen gevolgen heeft. Maakt.mij soms ook wat onzeker omdat ik hem.nog niet gevoeld heb en geen klachten heb. Echo's waren gelukkig alleen maar positief dus houd ik mij daaraan vast

3 maanden geleden

Ik heb precies het zelfde maar juist omdat het dus zo vlekkeloos verloopt geniet ik er volop van! Ben zo blij dat ik mij niet ellendig voel oid dat ik er extra van geniet dat het nu dus goed loopt. Ben ook 18 weken en ik denk dat ik de baby 1x gevoeld heb, maar zeker weten doe ik het niet. Ben ook dikker van mijzelf dus heb nog geen echte buik maar wat ik heb geniet ik maar van. 🥰

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, 16 weken zwanger, voller van mezelf dus geen buikje te zien, en ook nog niks gevoeld. Heb wel heel veel kwaaltjes maar omdat ik de kleine nog niet voel heb ik meer het gevoel gewoon ziek te zijn ipv zwanger, ook veel zorgen over of alles wel goed zit. Daarbij zit m'n placenta vooraan waardoor een doppler gebruiken gewoonweg nog geen zin heeft. Heb ook nog niks voor de kleine gekocht, hou me er helemaal niet mee bezig. Aan de ene kant vind ik het jammer om zo te ervaren maar het is helaas niet anders.

3 maanden geleden

Ik heb precies het zelfde maar juist omdat het dus zo vlekkeloos verloopt g ...
Als ik nie zo strontvermoeid was door alle bloeddrukverlagers dan had ik het misschien nog net zo zonnig als jij in kunnen zien.... maar ben momenteel net zo nuttig als een knoop op een sok 😩

3 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Als ik nie zo strontvermoeid was door alle bloeddrukverlagers dan had ik he ...
Hopelijk voel je toch snel wat beter! ❤️

3 maanden geleden

Ik begrijp je ergens ook wel. Ben nu 19w, maar voel de baby ook nog niet. Heb mezelf daarom een doppler aangeschaft.. Ik ben zelf iets voller, maar ik heb wel een dikke buik.. Ik probeer altijd te denken: liever dit dan de ganse dag te moeten overgeven en niets nog kunnen. Dus probeer het als een geschenk te zien? Xx

3 maanden geleden

Op het moment heb ik deze fase ook. Ik voelde de baby soms een beetje, maar de laatste twee dagen niks opgemerkt, dus voelt ook alsof ik atm niet echt zwanger ben op een strak gevoel in mijn buik na 🤭

3 maanden geleden

Ja ik heb hetzelfde. Ik heb ook geen buik, de klachten zijn weg en heb haar maar 1 keer duidelijk gevoeld. Ik probeer het gevoel maar te compenseren door spullen uit te zoeken en te kopen.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, tot nu toe vind ik de zwangerschap ook niet leuk. Had mij een happy periode voorgesteld met een roze/blauwe wolk, maar die is ver te zoeken :-( Helaas voel ik de kleine man ook (nog) niet, of ik herken het gevoel niet, is mijn eerste zwangerschap. Ben bijna 19 weken zwanger. Heb wel wat kleertjes en zo gekocht, maar dat ging ook gewoon zonder gevoel. Het voelde meer als een 'moetje' want je hebt het nodig. Hoop echt dat de komende weken die happy bubble nog wel gaat komen. En niet alleen voor mijzelf, maar ook voor jullie <3 <3

3 maanden geleden

Same, ik heb wel al een beginnnend buikje maar vind mezelf echt niet leuk nu: moe, honger en misselijk tegelijk, constant bezorgd. Ik heb geen roze wolk en vind het vooralsnog gewoon vervelend allemaal. Ik voel helemaal nog geen binding en dacht misschien aan een haptonomische behandeling, of zelfs iets van spirituele ondersteuning te zoeken om die connectie te starten.

3 maanden geleden

Hier precies zo. Werd ook onzeker door verschillende topic's en omgeving die dan zei; geniet er maar van. Nu 20 weken, nog niks gevoeld. Voel mij ook niet beroerd en geen kwaaltjes, alleen wat vermoeider. Van mezelf ook al wat voller dus het dikker worden vind ik met vlagen ook lastig. Fijn om herkenning te vinden!