4 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb dit ook ik word wakker na 3 uur slaap en ben klaar wakker , heb ook nergens last van al de hele zwangerschap niet alleen soms hevige buikkrampen waarbij ik denk nu gaat het gebeuren. Stressend :(

6 maanden geleden

Ik slaap ook ontzettend slecht. Meestal word ik wakker door ontzettende honger. Bandenpijn hoef je niet iedere dag te hebben hè! Ik zou proberen je niet te druk te maken, hoe lastig dat soms ook is 😘

6 maanden geleden

Ik zou ook proberen om je niet te veel zorgen te maken. Het is heel normaal om soms dagen niks te voelen op deze termijn. Ik geniet daar juist van ;) Er komen nog genoeg dagen aan dat je weer van alles voelt!

6 maanden geleden

Naast het op sommige dagen niks voelen, wat erg normaal is met dit termijn, wil ik ook inhaken op het slapen. Dat je slaapritme nu veranderd is ook erg normaal, je lichaam is zich hiermee ook al aan het voorbereiden op de komst van de baby. Aangezien je daarin (bijna altijd) ook echt veel minder slaap krijgt/veel onderbroken slaap zult hebben. Allebei de dingen zijn dus heel normaal en geen reden om echt zorgen te maken. Kan je het toch niet loslaten? Dan zou ik lekker de verloskundige bellen, die kan je vast wel zekerheid geven!