12 Reacties
6 maanden geleden
Hoi, allereerst gefeliciteerd.
Wij hebben het aan onze ouders, broer, zus en zwager en alle goede vrienden al verteld. Dit heeft bij ons meer te maken met een icsy traject waar we in zaten.
Deze zwangerschap is spontaan en mensen vroegen toch naar het traject. Wij hebben toen de keuze gemaakt dat als mensen vroegen naar het traject eerlijk te vertellen dat we zwanger zijn. Wel met de kanttekening erbij dit niet verder te vertellen aangezien mijn vorige spontane zwangerschap helaas een miskraam is geworden.
Ben nu 11 + 4 en 3 echo's gehad en allemaal waren goed. Ook voel ik mezelf goed.
Mijn collega's wisten het ook gelijk aangezien dit met mijn werk wel moet. Ik werk als dierenarts assistente dus moet met veel dingen oppassen of mag ik zelfs niet meer doen.
Denk dat het vertellen voor ieder persoonlijk is.
Wij zijn ontzettend blij en willen het graag delen, ook als we straks weten of het een jongen of meisje gaat worden houden wij niet geheim.
Dit geld ook voor de naam van de kleine ☺
6 maanden geleden
Hoi hoi,
Wij hebben het gelijk toen we het wisten met familie gedeeld. Ik was toen 5 weken. Ik heb het ook direct met mijn leidinggevende en 2 collega's waar ik veel mee samenwerk verteld. 2 weken terug ook met de rest van mijn team, toen was ik 9 weken. Mijn overweging is dat ik het deze mensen ook zou vertellen als het mis zou gaan. 'Wereldkundig' doen wij ook met 12 weken denk ik ☺️
Uiteindelijk ook wel praktisch dat ze het wisten want ben behoorlijk misselijk 😅 en je gaat het bij mij ook al zien 😱
Maar kan me ook goed voorstellen dat je liever wacht tot 12 weken
6 maanden geleden
Reactie op MLdstb
Hoi hoi,
Wij hebben het gelijk toen we het wisten met familie gedeeld. Ik w ...