35 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Mamavandriemeisjes
Ahg, veel rusten dan inderdaad! Hopelijk trekken de krampen snel weg.. Viel ...
De test viel echt mee. Je voelt even de prik die is klein beetje gemeen, maar dat was het. Ik werd er wel even emotioneel van het werd me teveel en opeens heel echt maar de dokters en zusters waren heel lief en meelevend. Me man kon even de kleine zien via echo. De arts moest kijken waar die natuurlijk prikt. Het was voor mij de hele dag emotioneel als je eenmaal begint met huilen stopt het niet althans dat is bij mij dan 🫣.
Hopelijk morgen een betere dag. En bid voor een goeie uitslag. Wil me baby gezond op aarde om me armen. Bij me eerste was de zwangerschap best pittig en juist nu bij me 2de voel ik niet eens dat ik zwanger was maar krijg ik andere problemen en stress 🥺.
6 maanden geleden
Reactie op F.S.B
De test viel echt mee. Je voelt even de prik die is klein beetje gemeen, ma ...
Fijn dat de test op zich mee viel en iedereen lief en meelevend was! Snap de emotie wel, is dan toch een soort confrontatie dat het echt is..
Ik hoop voor je dat het vandaag wat beter met je ging 🥰
Natuurlijk ook op een goede testuitslag en dat de onbezorgdheid en het genieten dan weer een beetje terug komt! Ik duim voor je 🙂
6 maanden geleden
Ik heb 6 jaar geleden ook het ergste nieuws ooit ontvangen soortgelijks zoals jou ik was gebeld nav nipt test dat mijn dochtertje syndroom van down had 85%. Het waren echt 5 verschikkelijke dagen omdat je moest afwachten nav waterpunctie. Het zat bij mij in de placenta en ze konden het niet verklaren maar heb een gezonde dochter gekregen 🙏🏼ik ben nu 11.2 en ga maandag bloed laten prikken voor de nipt test maar ben heel erg bang door wat ik heb meegemaakt gelukkig begeleiden ze me goed maar je bent toch angstig
6 maanden geleden
Ik duim voor je en leef me je mee 🙏🏼🍀ik weet als geen ander hoe je je voelt op dit moment
6 maanden geleden
Reactie op F.S.B
Heeel veel succes mama morgen. Zal aan je denken 🙏🏼. En bidden voor een m ...
Dankje! Hoe voel jij je? Heb je er nog veel last van gehad?
6 maanden geleden
Dankje! Hoe voel jij je? Heb je er nog veel last van gehad?
Beetje krampen gehad de dagen erna het schoot ook zo naar me rug toe. Moest rustig aan doen maar dat kan ik niet. Dat werd een dingetje thuis 🫣. Maar verder is alles oké. Nu 1 week achter de rug hoop dat deze week snel voorbij gaat en hopen voor een goede uitslag.
6 maanden geleden
Reactie op F.S.B
Beetje krampen gehad de dagen erna het schoot ook zo naar me rug toe. Moest ...
Ahg, daar ben ik ook geen ster in in rustig aan doen haha.
Hier is het onderzoek ook goed gegaan, trekt nu een beetje en beetje krampen.. blij dat het erop zit, nu de uitslag afwachten!
Hoop dat jullie snel een uitslag hebben, duim voor jullie🤞
6 maanden geleden
Reactie op F.S.B
Ah fijn dat het goed
Is gegaan en achter de rug. Nu idd hopen op een goede ...
Dat hoop ik ook, ook voor jullie! 🤞 Laat je het weten als je wat weet? Hoeft natuurlijk niet als je dit niet fijn vindt😊
6 maanden geleden
Dat hoop ik ook, ook voor jullie! 🤞 Laat je het weten als je wat weet? Hoe ...
Ik heb vandaaaah dat ene telefoontje gekregen waar ik 2 weken op heb gewacht 🙏🏼. Ik heb gehuild was zoo bang voor de slechte nieuws maar het is goed nieuws.
De baby is oké 🥳🥳. Natuurlijk zit het wel in mij placenta maar k wordt in de gaten gehouden door regelmatig
Op
Controle komen. Alles
Gaat nu wel via de gynecoloog ipv verloskundige. Maar omg ik hoop dat ik nu wat meer kan genieten van me zwangerschap 🙏🏼.
Hoe is het verder met jou? Heb je nog last gehad van de watervruchtpunctie? Nu hopen dat jij ook goed nieuws krijgt hopen dat je het snel te horen krijgt en dat je het wilt delen.
6 maanden geleden
Reactie op F.S.B
Ik heb vandaaaah dat ene telefoontje gekregen waar ik 2 weken op heb gewach ...
Ahh wauuw wat ontzettend fijn zeg!!!😍😍 Ik hoop ook dat je nu meer kan gaan genieten, het voelt echt een beetje als stilstaan dit wachten..
In de gaten houden is meer dan prima, als het kindje maar oke is! Heel erg blij voor jullie🥳🥳
Ik heb maandag en dinsdag heel de dag op de bank gezeten ongeveer haha en woensdag waren mijn 2 meiden de hele dag thuis, dus weer lekker druk 😜 Het gaat eigenlijk heel goed, ben ook in spanning voor de uitslag. Ik merk dat ik snel prikkelbaar ben en heel erg moe, toch ook tekenen van stress denk ik. Van de week wel een extra echo gehad bij de verloskundige, deze zag er goed uit gelukkig 🤞
Ik houd je op de hoogte als ik meer weet, jij nu lekker gaan genieten ❤️
6 maanden geleden
Ahh wauuw wat ontzettend fijn zeg!!!😍😍 Ik hoop ook dat je nu meer kan gaa ...
Jah heb zelf paar dagen last gehad van krampen en ook rugpijn. En wat jij zegt prikkelbaar omg zwaaarrrr.. en dan heb je nog zo een kleine rond rennen hij leidde me wel af. Maar toch gaat je gedachte naar de baby, de uitslag of wat als…..
De vermoeidheid heeft me wel echt op gemaakt. Ging naar bed met hoofdpijn en werd er mee wakker. Paracetamol hielpen gewoon niet meer. Die huilbuien omg ik denk
Dat ik leeg ben whahaha.
Labiel persoon gewoon hahaha.
Ik hoop ook voor jou dat je snel je uitslag krijgt. Zodat je dit achter je kan laten en ook van je zwangerschap kan genieten. We schelen niet veel kwa weken met elkaar. Hopen voor een goed resultaat. 🙏🏼 voor jullie. 💙
5 maanden geleden
Reactie op F.S.B
Jah heb zelf paar dagen last gehad van krampen en ook rugpijn. En wat jij z ...
Hoe gaat het nu met jou? Ben je meer aan het genieten dat de vermoeidheid en prikkelbaarheid wat minder is geworden?
Ik hoop het 🥰
Hier vandaag de uitslag gekregen, hij is goed!!!! Het zit alleen in de placenta en de 20 weken echo is in het erasmus en daarna wordt verder gekeken waar we dan de groeiecho's hebben :) helemaal prima volgens ons, hier maken we ons nu totaal geen zorgen om!
We hebben ook gevraagd wat het wordt, en mijn vermoeden klopte, inderdaad een meisje haha. Straks/nu dus echt een mama van 3 meisjes ❤️❤️
5 maanden geleden
Hoe gaat het nu met jou? Ben je meer aan het genieten dat de vermoeidheid e ...
Ohhh WAT GOED NIEUWS! Ben super blij voor jullie. En gefeliciteerd een meisje ohjee je man 🫣. Je vermoedens kloppen. Maar echt goed nieuws en hopelijk kan je ook genieten.
En idd wat jij zeg die 20 weken in de Erasmus extra controles maakt niks uit zolang de baby maar oké is. Dat is het belangrijkste 🙏🏼.
Jah dr prikkelbaar is wel minder. Maar tog maak je je zorgen omdat het wel in de placenta is gevonden. Dus zorgen blijf ik hebben die zal k wel houden tot na de geboorte. De vermoeidheid zit er nog wel in de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Maar middag dutjes zijn de beste hahaha. Love them!! Ik probeer er wel meer van te genieten (hopelijk jij nu ook). Wij hebben volgende week de gender reveal. Ga het klein houden niet teveel poes pas. Ik vermoed een meisje 🥳.