258 Reacties

één maand geleden

Wij gaan de nipt niet laten doen

één maand geleden

Hier ook vrijdag bloed geprikt voor nipt, ik las op andere forum dat er bij meeste de uitslag eerder binnen was dan 10 werkdagen..ben benieuwd

één maand geleden

Hier ook vrijdag geprikt. Vorig jaar dezelfde tijd had ik de test binnen 8 dagen binnen, 5 werkdagen. Maar nu gaf het ziekenhuis al aan dat het wel vaker echt 10 werkdagen a 2 weken duurt.

één maand geleden

Mag ik vragen hoeveel weken jullie nu zijn? Ik wacht nog op de eerste echo (ben nu 8 weken)

één maand geleden

Vanaf 10 weken mag je de nipt doen.

één maand geleden

Ik ga morgen laten prikken als het lukt 🍀 ben dan 12 weken, zonder nevenbevindingen

één maand geleden

Ik heb vorige week dinsdag geprikt. Bloed is naar het lab in Amsterdam gestuurd. Hoop snel de uitslag te krijgen. 🍀 Iemand ervaringen hier?

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Hier ook vrijdag geprikt. Vorig jaar dezelfde tijd had ik de test binnen 8 ...
Ik ook afgelopen vrijdag. Heel benieuwd wanneer de uitslag binnen is.

één maand geleden

Vrijdag heen voor het bloedprikken. Heel spannend, afgelopen oktober een slechte uitslag was.

één maand geleden

Woensdag ga ik bloed laten prikken met nevenbevindingen 🍀

één maand geleden

Hier vandaag geprikt.

één maand geleden

Reactie op ff19

Vrijdag heen voor het bloedprikken. Heel spannend, afgelopen oktober een ...
Wil je delen welke uitslag je had ? Ben je toen ook eerder dan de 10 werkdagen gebeld ?

één maand geleden

Net geprikt voor NIPT met nevenbevindingen ✨ heel erg benieuwd. Ik bekijk het allemaal maar stap voor stap, heb er toch geen invloed op.

één maand geleden

Jeeeetje krijg nu toch wel de zenuwen, vorige week di middag geprikt. M’n bloed is naar Amsterdam. Er gaan nu toch allemaal senarios door m’n hoofd.. en je kan niks anders dan wachten.

één maand geleden

Reactie op Preggopreggo

Jeeeetje krijg nu toch wel de zenuwen, vorige week di middag geprikt. M’n b ...
Verschrikkelijk hè! Hier precies hetzelfde!! Ook dinsdag geprikt en nu in afwachting 😭 De verloskundige zei dat het vandaag niet meer kwam .. Hopelijk morgen 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op demidewit

Verschrikkelijk hè! Hier precies hetzelfde!! Ook dinsdag geprikt en nu in a ...
Nou je bent niet alleen, m’n hart klopt steeds harder, huilen staat me nader dan het lachen. Fingers crossed en hopen op bericht morgen. Laat je het weten?

één maand geleden

Hier donderdag prikken, nipt + nevenbevindingen. Spannend, but out of our hands haha.

één maand geleden

Reactie op Preggopreggo

Nou je bent niet alleen, m’n hart klopt steeds harder, huilen staat me nade ...
Haha ik heb echt hetzelfde! Yes ik laat het je weten!!

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Wil je delen welke uitslag je had ? Ben je toen ook eerder dan de 10 werkda ...
Ja klopt, volgens mij was het 6 werkdagen.

één maand geleden

Reactie op Preggopreggo

Jeeeetje krijg nu toch wel de zenuwen, vorige week di middag geprikt. M’n b ...
Bij ons word altijd gezegd 10 werk dahen dagen dus uitgaan van 2 weken. Heb je niets aan maar het is niet gelijk mis hoor als het wat langer duurt! Bij mijn eerste was er een buisje gebroken en moesten ze nog een keer testen (gelukkig hadden ze wel genoeg bloed) dus duurde toen bijna 20 dagen.