9 Reacties

6 maanden geleden

Ben op de weegschaal ook nog niets aangekomen!!

6 maanden geleden

Is niet gek hoor. Je 1e ? Vaak zie je het dan pas tussen de 16-24 weken! Meerdere vriendinnen waren tot hun 20weken geen kg aan gekomen en daarna kwamen er nog 30kg bij 😅

6 maanden geleden

Geen zorgen hoor bij mijn 1e zag je echt vanaf week 23 pas echt dat ik zwanger was nu gaat het wel iets sneller maar ook niet het idee dat ik voor de 20weken echt zichtbaar zwanger ben inplaats van aangekomen 😅

6 maanden geleden

Ik ben nu ook 13 weken zwanger, maar dan van mijn 2e. Heb van mezelf al een buikje en zie die ietsje dikker worden, maar dan meer alsof ik teveel eet. Er is nog niets van een zwangere buil te zien. Bij mij kwam die bij de 1e pas echt na de 20 weken.

6 maanden geleden

Bij mn eerste zwangerschap zag ik het idd al met 12 weken, maar dit keer heb ik nog een buikje over na m'n vorige zwangerschap. Nu zie ik het echt nog niet, alleen inderdaad mn vet buikje😬

6 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas met 26 weken een buikje. En nu zag ik vandaag toch een mini buikje met 10 weken.

6 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ging ik rond de 16 weken zelf een buikje zien, rond de 22 weken was het ook voor anderen meer zichtbaar maar nog steeds niet een echte zwangerschapsbuik. Rond de 30 weken werd ik pas trots op m’n zwangerschapsbuikje. Deze zwangerschap heb ik nu met 12 weken een beetje wat ik de eerste keer met 16 weken had.. benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Komt vanzelf! 😉

6 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap pas rond de 15/20 weken echt een zichtbaar buikje en nog bescheiden..eind van de zwangerschap wel een grote buik:) sterke buikspieren ook dus dat houd het tegen. Nu al met ruim 10 weken (3de zwangerschap) een flinke buik. Heel normaal!

6 maanden geleden

Reactie op sanne12335678

Ben op de weegschaal ook nog niets aangekomen!!
Hier ook 13+2 en ook nog geen buikje te zien. Ik voel het wel maar ben dan ook niet de slankste. Ben overigens wel wat kilo’s afgevallen maar dat komt denk ik door de misselijkheid en haast geen eetlust.