90 Reacties

één maand geleden

☝🏻 hier ook niet. We zijn half begonnen aan de nieuwe kamer van m’n dochter. Die heeft nu volgens haar 2 kamers. Komt allemaal wel in de as weken!

één maand geleden

Ik ben vandaag 29 weken en we zijn nog een kamer aan het bouwen😅

één maand geleden

Reactie op Akettler

Ik ben vandaag 29 weken en we zijn nog een kamer aan het bouwen😅
Bedankt voor je reactie soms helpt mij dit even om niet zo gestrest te worden ik ben echt een controle freak maar de laaste tijd lukt het me niet om alles op orde te krijgen moeten jullie ook nog het een en ander aanschaffen voor de baby zelf?

één maand geleden

Wij hebben de eerste maanden niet eens een babykamer omdat ze eind november een nokverhoging komen plaatsen en daarna moet de hele zolder opgeknapt worden zodat onze dochter daarheen kan en dan krijgt de baby ook zijn eigen kamer😅

één maand geleden

Reactie op monicabruggeman

Bedankt voor je reactie soms helpt mij dit even om niet zo gestrest te word ...
Jaa snap ik heel goed. Wij hebben ook een zoontje van 1.5 maar de babykamer moet nog gekocht worden. Zijn dus wel veel dingen die we door kunnen schuiven maar de grote dingen moeten nog gekocht worden

één maand geleden

Reactie op rb25

☝🏻 hier ook niet. We zijn half begonnen aan de nieuwe kamer van m’n dochte ...
Hoeveel weken ben je nu? Soms word ik zo nerveus van iedereen die alles al klaar heeft en ik moet nog zoveel aanschaffen maar idd komt a s week wel Wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn dan voel ik iets minder druk

één maand geleden

Hier 28 weken en ook nog niet begonnen hoor 😅 Linksom redelijk gestrest, rechtsom nog net nuchter genoeg om te beseffen dat ie die eerste zoveel maanden toch bij ons op de kamer slaapt 🤣 Gewoon kalm blijven, komt uiteindelijk allemaal goed 🍀

één maand geleden

Ahhh je bent zeker niet de enige hoor! Hier staan al wel een hoop spullen in de babykamer maar alles nog in dozen/tassen en werkelijk geen idee hoe en wanneer we het precies gaan doen. Onze babykamer is nu nog in gebruik als thuiskantoor, met een kledingkast voor wat uit het seizoen is, een kast met alle knutsel en cadeau spullen en een schoenenkast die we weg moeten toveren 🥲 Maar we hebben nog een kleine 3 maanden 🫣

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Wij hebben de eerste maanden niet eens een babykamer omdat ze eind november ...
Lijkt me ook lastig voor jullie ik maak mij ook veel te druk de baby komt zowizo de eerste paar weken bij ons op de kamer slapen in een co sleeper maar toch word ik er heel nerveus van

één maand geleden

Reactie op Chibi24

Hier 28 weken en ook nog niet begonnen hoor 😅 Linksom redelijk gestrest, ...
Lief dankjewel

één maand geleden

Reactie op monicabruggeman

Lijkt me ook lastig voor jullie ik maak mij ook veel te druk de baby komt z ...
Niet om stressen! Baby heeft zo weinig nodig, die mist een eigen kamer niet hoor. Ik vind het geen probleem zo, komt allemaal wel goed. Onze dochter heeft bijv. ruim 6 maanden bij ons op de kamer geslapen, haar kamer werd toen amper gebruikt!

één maand geleden

Hier ook nog niet. 25 weken nu. De zolder is nu gedaan door de stucadoor afgelopen donderdag dat is nu aan het drogen. Daar nog schuren en kitten en dan de vloer leggen. Als dat gebeurd is kunnen de fitness spullen en een kast van de nieuwe babykamer naar zolder samen met spullen die nu in de opslag staan. Mijn partner gaat deze week wel behang trekken op de nieuwe babykamer. Dan is als de zolder af is het een kwestie van verfen en behangen. Ik heb hem tot eind september gegeven voor alles. Dan wil ik kasten gaan vullen en de bakken met babyspullen van onze eerste uit zoeken en wassen. De eerste is ook 4 weken te vroeg geboren dus begin zelf ook aardig ongeduldig te worden en kwaad. Gezien meneer 4 jaar de tijd heeft gehad voor die zolder en alles nu op het laatste moment moet.

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ahhh je bent zeker niet de enige hoor! Hier staan al wel een hoop spullen i ...
Bij ons het zelfde er staan ook nog heel veel spullen vooral veel kleding uit het seizoen en heb geen idee waar ik er mee naar toe moet dat is ook een beetje het probleem Maar goed nu ik lees dat er meer mensen zijn maakt het mij iets geruster. Heel veel succes met alles in iedergeval en bedankt voor je reactie

één maand geleden

Hier ook nog niks hoor.. vierde kindje; je wordt makkelijker. Vind t veel te warm. Ga over n paar weken eens ff op zolder snuffelen en dingen op orde maken!

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Hier ook nog niks hoor.. vierde kindje; je wordt makkelijker. Vind t veel t ...
29weken

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Hier ook nog niet. 25 weken nu. De zolder is nu gedaan door de stucadoor a ...
Vervelend is dat he, ik heb een super lieve vriend maar helaas niet zo ondernemend dus het gebeurt pas als ik er zelf ook aan begin en ik moet steeds met een plan kom had graag gezien dat het even uit handen werd genomen en ik even iets meer rust daarin voelde maar goed ik neem het voor lief

één maand geleden

Wij willen graag verhuizen dus we zijn ook nog niet begonnen aan de babykamer. De eerste 6 maanden slaapt de baby sowieso bij ons op de kamer dus is een babykamer niet nodig. We hebben zelf een hele ruime slaapkamer dus daar zetten we wel alvast een commode neer. M'n dochter heeft de eerste 7 maanden ook nauwelijks op haar eigen kamer geslapen dus ik maak me er niet druk om. Het is ook niet alsof ze er zelf iets van merken 🤭

één maand geleden

Hier precies het zelfde hoor! Ben alleenstaand en ben ook nog niet begonnen ik raak er ook wel wat gestrest van maar ik heb zo weinig energie en nu ook nog met de kinderen thuis ivm met de vakantie kom ik er maar niet aan toe..

één maand geleden

Hier bijna 28 weken en wij gaan er rond de 31 weken een beetje aan kunnen werken. Dan krijgen wij onze dakkapel en kunnen we pas kamers gaan maken/opnieuw inrichten. Iedereen verplaatst namelijk dan ook van kamer. Dus ik denk dat als ik ben bevallen, wij een half afgemaakte kamer hebben. De baby een lege kamer met wel de meubels(die staan er al wegens dat het de 'oude' meubels van oudste zoon zijn en hij dus een grotere kamer krijgt+nieuwe meubels) en hopelijk is de kamer van ons oudste zoontje wel zo goed als af. Die heeft bij mij voorrang😂 Planning is dat de baby bij ons eerst komt te slapen dus de eis is hier alleen dat de verwarming het tegen die tijd op zolder doet en we ons bed+co sleeper er kunnen hebben😂 Maar de meubels voor de baby zou ik wel klaar hebben staan sowieso, want oudste zoontje heeft ook maar een paar weken bij ons geleden. Zoontje en ik konden niet beiden niet slapen door elkaar😂

één maand geleden

Reactie op monicabruggeman

Hoeveel weken ben je nu? Soms word ik zo nerveus van iedereen die alles al ...
Bijna 27 weken. Ik kreeg alleen vorige week een stress aanval omdat ik geen overzicht heb met wat we wel in huis hebben en wat niet. Het komt allemaal goed! En anders maar iets later. Mijn dochter wordt bijna 4 en die speelt pas sinds een halfjaar in haar kamer. Daarvoor keek ze er niet eens naar om. Dus ben daarom denk ook wat relaxter.