90 Reacties

één maand geleden

Reactie op monicabruggeman

Vervelend is dat he, ik heb een super lieve vriend maar helaas niet zo onde ...
Stront vervelend. Ik heb wel een schema nu welke week hij wat wil doen. En heb hem gezegd als de laatste week september het niet af is. Bel ik de eerste beste klusbedrijf die ik het als spoedklus laat afmaken. Dan kost het maar belachelijk veel. Maar deze eigenschap van hem ben ik wel echt heel erg beu.

één maand geleden

Wij hebben net de kamer klaar na een verbouwing. (24 weken) toen. Nouja klaar, het grootste deel staat er. Niet om stressen, deed ik namelijk wel hhaha. Als je niet heeeel veel moet doen kan je in een weekend al veel bereiken 🩷

één maand geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Wij hebben net de kamer klaar na een verbouwing. (24 weken) toen. Nouja k ...
En misschien hulp vragen met kasten enzo, en verven of behangen. Zo hoeven jullie niet alles alleen te doen.

één maand geleden

28 weken en ook nog steeds niet begonnen. Geen haast voor nu🤭

één maand geleden

Wij hebben afgelopen vrijdag de eerste meubels opgehaald (marktplaats) verder hebben we echt nog helemaal niks gedaan 😅 ben nu 27+3.

één maand geleden

Wij krijgen volgende week de meubels. De kamer is net geschilderd en moet nog opgeruimd worden. Ik ben nu 26 wk

één maand geleden

28 weken en ook nog niet klaar. Er staat sinds vorige week wel weer een muurtje in onze slaapkamer die doorgebroken was. Dat is alles. Ik wil uiteindelijk niet voor de gipsplaten-look gaan dus er moet nog veel gebeuren. 😅

één maand geleden

Aanstaande maandag precies 28 weken zwanger. Wij zijn nu op vakantie en 30 augustus krijgen wij alle meubels binnen van Babypark. Erna gaan we als een speer alles in elkaar zetten en aan de slag met wat er nog moet gebeuren💘💘💘

één maand geleden

Ik ben even ver en wij zijn ook niet begonnen door de stress van de nipt, vruchtwaterpunctie en 20-weken echo. Sinds een paar weken kunnen we genieten van de zwangerschap.

één maand geleden

Oh joh rustig aan. De meeste mama's hebben de baby de eerste 2 a 3 maanden in de co sleeper. Voldoende tijd om daar tussenin wat te klussen. Er 'moet' niks, het is vaak de nesteldrang en alles op orde willen hebben wat spreekt. Een verhoging om te verschonen is lichamelijk gezien voor jou het belangrijkst en een bedje voor de baby. De rest komt vanzelf.

één maand geleden

Wij krijgen pas 30 aug de meubels en kunnen dan ook pas alles in elkaar zetten. Dan ben ik 30+4. Toevallig had ik het hier laatst ook over. Word er helemaal zenuwachtig van.

één maand geleden

Wij moesten eerst onze andere 2 dochters een mooie kamer geven, want die gaan nu bij elkaar slapen. Die kamer is nu nagenoeg af, dus mijn focus begint zich nu te verleggen naar de babykamer😊. Hopelijk kunnen we daar deze week een start mee maken!

één maand geleden

Hier het 2de kindje maar moeten eerst 2 andere kamers verbouwen voor we aan de babykamer kunnen beginnen kamer 1 is net af dus na de vakantie door naar kamer 2 en als laatst de babykamer maar.daar gaan we niet heel veel aan doen krijg weer een jongen en over een jaar verhuizen

één maand geleden

Wij gaan over 3 wekem verhuizen, daarna pas aan de babykamer beginnen 😉 Nu 27 weken!

één maand geleden

Wij! Maandag 27 weken maar onze zolder moet eerst af voor we de babykamer leeg kunnen halen. We mikken op rond 34 weken de babykamer ingericht te hebben…

één maand geleden

29 weken en hier ook niet we gaan nog verhuizen eind september 🥲en dan vooralsnog voor ons geen prioriteit om de baby kamer op orde te maken aangezien hij eerst bij ons op de kamer komt te slapen. Verder kopen we zo langzamerhand wel baby items 😊

één maand geleden

Hier soort van. Net verhuisd, alle kleding en spullen uit onze slaapkamer staat nu in de babykamer. Eerste weer kasten in onze kamer, dan kan de babykamer leeg en de meubels in elkaar daar. Wel hebben we de meubels nog van onze zoondus dat scheelt en zijn de muren wel al geverfd. Hier eerder stress of het huis überhaupt wel opgeruimd en klaar is voor die kleine 🙈

één maand geleden

Volgens mij hoef je je niet heel druk te maken 😊 Wij hebben ook nog niets klaar voor de babykamer en ik ben ook 27 weken zwanger. Ik heb ook het gevoel dat het snel moet, maar kan ook rationeel bedenken dat het vooral voor mezelf is en dat de kleine straks eerst nog bij ons op de kamer slaapt 😅 Het is wel handig om je vast te verdiepen in bedjes, commodes, enz. Als je weet wat je wilt, is dat zo gekocht.

één maand geleden

Hier komt niet eens een babykamer. Wel nog druk met verbouwen/isoleren van de kamers van mijn oudste dochter en ons (slapen direct onder het dak en isolatie was slecht en de dakkapellen lekten...) Dus soms denk ik wel 'krijgen we het wel allemaal op tijd af.. ' Ben nu 25 weken trouwens

één maand geleden

Nu 29weken zwanger, we hebben wel wat spullen. Maar door andere dingen, bruiloft etc nog niet aan toe gekomen om de kamer te maken. Maar gaat goed komen💪