90 Reacties

één maand geleden

Wij zijn eerste bezig met een nieuwe kamer voor onze dochter en dan pas gaan we verder met de babykamer. Dus dat zal pas half september zijn. De babykamer gebruik je de eerste weken toch nog niet echt. Ik ga wel alvast de spulletjes voor op onze kamer bij elkaar zoeken voor de eerste weken/maanden😊

één maand geleden

Ik ben ook as maandag 27 weken en nog niet begonnen! Begin het ook wel op mn heupen te krijgen haha maar, wat iedereen zegt probeer ik ook te voelen. No stress, de baby weet het niet, als er maar een warm en fijn bedje voor haar is. De rest volgt vanzelf, voor, of na de bevalling

één maand geleden

28 weken en er is nog niks gedaan.. ook alle spullen moeten nog gekocht want die kan ik nog niet kwijt. Soms geeft het wat spanning maar meestal niet. We hebben nog even de tijd 😊

één maand geleden

26 weken en ook nog niet begonnen aan het kamertje. Dit is onze derde dus alles is wel in huis maar geen tijd nog voor gehad en moet zeggen dat ik nu ook wel wat makkelijker ben 😂

één maand geleden

Nee joh geen zorgen! Onze eerste heeft de eerste paar maanden helemaal niet op haar kamertje geslapen, ik geloof pas met een maand of zes overdag. Komt allemaal goed:)

één maand geleden

Nop ook nog niet. Nu is het alleen wel zo dat de baby kamer al klaar is maar de grote zus er nog uit naar een andere kamer moet 🤣

één maand geleden

Nee, (29weken) hier ook nog niet echt begonnen, vandaag zolder geverft, want dat wordt nieuwe werkkamer (en een stuk zolder). Dus de aankomende babykamer is grotendeels leeg nu. Maar maak me niet zorgen, is het ergste geval is de babykamer nog niet helemaal mooi etc. Ze slaapt er toch nog niet eerste maanden. Als er straks iig maar een bedje is enzo, maar dat is er wel .

één maand geleden

Wij krijgen met 30 weken pas de sleutel van ons nieuwe huis 😅

één maand geleden

26 weken zwanger, van de week de kamer leeggehaald met het idee dan te kunnen behangen en eindelijk de commode en de kast te kunnen bestellen… maar als ik kijk naar alle troep die ik (over de jaren heen) al verzameld heb en dat dat nog uitgesorteerd moet worden, geplaatst op de juiste plek, alles wassen, uitzoeken en dan nog een inventarisatie van wat er nog moet komen…. Dan wil ik het liefst wegrennen bij alles. Het is echt nog zoveel!!

één maand geleden

Met de eerste was alles rond 20 weken klaar. Hier nu met 27 weken ook nog niet af.

één maand geleden

Wij ook nog niet! Kamertje is vorige week gestuct en pas in okt gaan we behangen/verven. Ik ben nu 26 weken. In principe op tijd klaar, maar de eerste tijd slaapt ze toch bij ons in co sleeper

één maand geleden

Hier 30 weken zwanger.. geen stress Wij hebben geen eens ruimte voor een extra kamer dus eerst bij ons en daarna bij ze grote broer denk ik

één maand geleden

26 weken, en we zijn eindelijk begonnen met het stucwerk. De muren staan nu te drogen in de grondverf maar het zal nog wel 2 weken duren voor we klaar zijn met verven denk ik. We moeten nog heel veel doen/kopen/regelen. Iedereen blijft vooral herhalen dat een kind de eerste periode niet veel nodig heeft

één maand geleden

Ik heb nog letterlijk niks. Ik heb nog wel kleding/ spullen van mijn eerste dochter maar dat is nu bij mijn nichtje. Als ze er uit is gegroeit krijg ik het terug. en voor de rest moet alles nog. Nieuwe duo kinderwagen, flesjes, wat winter kleding enz enz.. We hebben geen babykamer dus dat scheelt in verbouwen dus ik ga alleen een extra hangkast aanschaffen en de kamer opnieuw indelen. Op dit moment nog niet echt echt stress maar wel een beetje zorgwekkend van mezelf want bij de eerste was ik al volgens mij wel bijna klaar. (27 weken) 😅

één maand geleden

Haar kamer is geschilderd, de kleding is gewassen en de voorraad aan luiers staat klaar. Maar qua meubels hebben we alleen nog de co-sleeper en het badje. Ik ben 27 weken en in mijn belevenis heb ik nog echt zeeeeeeeeën van tijd. Het eerste halfjaar zal ze toch veel bij ons op de kamer zijn

één maand geleden

Hier ook 29 weken en de kamer is niet meer dan een lege ruimte waar al het oude behang nog vanaf getrokken moet worden. Ja ik wordt er ook onrustig van maar het scheelt dat het de 2e is. De eerste heeft 6 maanden op onze kamer geslapen en meer dan een luier verschonen gebeurde er niet op de babykamer.

één maand geleden

Ben bijna 27 weken. Bij ons moet eerst een wasbak uit de slaapkamer en morgen komt eindelijk een klusjesman daarvoor. Daarna wss de schilder en spullen bestellen. Het is nu nog een lege ruimte. Zou ook al meer gedaan willen hebben, maar we hebben nog weken. Het is vooral de angst om het niet op tijd af te krijgen, maar dat slaat denk ik nergens op 😂

één maand geleden

Herkenbaar wij zijn nog druk met kamertje van grote zus, Hopelijk volgende week af en ruimte maken om de babykamer in 'te richten ben 29 weken 🙈

één maand geleden

Hier komt er geeneens een babykamer. 😆 wij zijn naar beneden verhuisd zodat baby 3 op termijn boven een eigen kamer heeft, maar voorlopig ligt ze lekker bij ons. Dus het enige wat ik ga doen is de kinderwagen erin rijden (we hebben zo’n heerlijke ouderwetse grote als wieg) en een ikea ladekast die we nu in de berging hebben erin schuiven als commode. Die kast zit nu de kerstboom in, dus ik twijfel nog of ik de kerstboom gewoon begin november al neer ga zetten en dan de commode neerzetten, of dat ik die kerstboom nog een keer ga verhuizen 😂

één maand geleden

Hier ook niks, 27 weken zwanger geen babykamer grote zus haar kamer moet nog worden gedaan en papa en mama kamer ook. Man is meubelmaker dus op hoop van zegen #stressss