90 Reacties

één maand geleden

Reactie op ZomaarBetty

Hier komt er geeneens een babykamer. 😆 wij zijn naar beneden verhuisd zoda ...
Hahaha! Dit vind ik echt grappig 😂 gewoon de kerstboom al zetten, kan maar staan 😉💪

één maand geleden

Babykamer is al af want baby krijgt de kamer van haar broer. Alleen wat kleine decoratiedingetjes nog regelen. Maak me meer druk om de kamer van grote broer, want die wil ik toch wel echt op tijd klaar hebben + laten wennen aan nieuwe kamer. De baby slaapt de eerste maanden sowieso bij ons op de kamer in de cosleeper.

één maand geleden

Reactie op kimvheertum

Hahaha! Dit vind ik echt grappig 😂 gewoon de kerstboom al zetten, kan maar ...
Ja ik heb ook zooon zin in kerst, die boom komt echt vroeg dit jaar😄 In Duiven zijn ze ook al weer bezig hoorde ik😇

één maand geleden

Wij hebben nog niks gedaan! Het is baby nr 3 en alle spullen zijn wel ergens in huis. Als de scholen weer begonnen zijn, ga ik dat opzoeken/schoonmaken en bekijken of we nog wat nodig hebben. We hebben genoeg ruimte in huis om iedereen een eigen kamer te geven, alleen moet er dan nog wel verbouwd worden. We beginnen met baby op onze kamer. Onze andere kindjes hebben daar ook een half jaar/9 maanden gelegen voordat ze naar hun eigen kamer gingen.

één maand geleden

Ik ben 29 weken zwanger en ook nog niet begonnen, de baby kamer heeft een lange levertijd en is nog niet eens binnen gekomen. Hier ook een beetje stress haha

één maand geleden

Niks gedaan en ook geen stress hoor 😂 Ik begin pas met 31 weken als we terug zijn van vakantie. Likje verf op de muur, mn pa doet nieuw vloertje, wat meubeltjes in elkaar en dan zijn we er al hoor.. 2 dagen werk, komt wel goed 😁

één maand geleden

Wij zijn ook nog niet begonnen. Dat zal voorlopig nog wel even duren. Wij zijn aan het wachten tot de vergunning rond is van een dakkapel op zolder. Daar komen twee slaapkamers voor de dochters van mijn vriend. Onze dochter krijgt dan de grote slaapkamer waar nu de meiden van mijn vriend samen slapen en dan krijgt de baby de kamer van onze dochter. Hopelijk is de vergunning snel rond en kunnen we gaan plannen.

één maand geleden

Deze week pas begonnen (ben 28+2) geen zorgen! genoeg tijd!

één maand geleden

Hier is de kamer alleen geschilderd en meubels zijn besteld maar verder is er nog niets gebeurd (27+2) we gaan over 2 weken alle meubels in elkaar zetten samen met m’n ouders

één maand geleden

Ons kamertje was gelukkig al klaar toen ik 20 weken was. Ben nu bijna 28 weken en super blij dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken want ik ben kapot. We waren al medisch omdat ik een chronische ziekte heb en nu is er nog meer bijgekomen ivm de zwangerschap, heb elke week een echo en moet ook wekelijks bloed laten prjkken. Kan niet meer werken en ben gewoon kapot. Super blij dat ik daar nu niet meer over hoef na te denken

één maand geleden

Meubels zijn binnen maar moeten nog behangen en sausen. De gordijnen komen pas over 4 weken. Vandaag 30 weken, maar no stress kind ligt toch eerst bij ons op de kamer.👍🏻🤣

één maand geleden

Wij hebben nog niet eens een kamer😅 Er moet eerst verbouwd worden haha. Kleine man slaapt toch het eerste jaar bij ons op de kamer. Meubeltjes hebben we van mijn dochtertje nog. Zij gaat naar een peuterbed/kamer en zo schuiven we het door. Ik maak me niet te druk. Als hij kan slapen in een veilig bedje is de race al gelopen en gewonnen 🤗

één maand geleden

Hier ook nog niet klaar. Dit weekend gaan we de meubels verfen en daarna kunnen we gaan inrichten ;-)

één maand geleden

Ik ben 28 weken zwanger en vandaag begonnen met uitzoeken van spullen. De kamer zelf is al helemaal klaar, dus het gaat “alleen” om de meubels en inrichting. Bij onze eerste heb ik met 35 weken nog staan schilderen, haha. Ik ga beter op een beetje tijdsdruk en lichamelijk kan ik dat ook weer, gelukkig, anders had ik nu wel meer gebaald. Maar eerlijk gezegd, ons zoontje lag de eerste 3 maanden alleen maar bij ons en diende de babykamer vooral als kamer waar alle babyspullen in werden bewaard. Komt allemaal goed! Ze hebben het toch niet door, dus het is eigenlijk vooral voor je zelf, zo’n kamer 🙈

één maand geleden

Morgen 29 weken en bezig met verbouwing. De vloer moet er nog in, dan nog geverfd en behangen worden. Meubels etc komen eind volgende maand binnen 😫 geeft mij ook veel stress

één maand geleden

Reactie op a1999e

Morgen 29 weken en bezig met verbouwing. De vloer moet er nog in, dan nog g ...
Ongeveer precies t zelfde. Hebben kamer wel al gestuct en vloer erin maar plafond moet nog dicht, vensterbank erin. Plinten, verven, behang, meubels ja. Ja. Ja. T komt optijd af beloofd m'n vriend maar geen zin om in m'n verlof nog meubels in mekaar te moeten zetten🫠

één maand geleden

Vandaag 32 weken zwanger en heb helemaal nog niets gehaald wel heb ik een bedje en ledikantje klaar staan , Ene kant stress k heel erg andere kant komt komende weken goed denk ik .

één maand geleden

Wij hebben pas gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Eerst nog heel het huis schilderen, verhuizen etc. Ik ga pas aan de babykamer beginnen in oktober denk ik. 🙂 Bij onze eerste was de kamer ook pas klaar toen ie 4 maanden oud was. Ik lig er nu ook wel minder wakker van, de eerste maanden wordt het kamertje toch nauwelijks of niet gebruikt.

één maand geleden

Ik ben nu 29+4 weken. Er moet nog een hoop gebeuren aan de babykamer, zoals; - Kledingkast in elkaar zetten - Behangen - (rol)gordijnen, lamp en accessoires ophangen - Kamertje inrichten, wasjes draaien, bedje opmaken.

één maand geleden

Ik ben 30 week en nog geen eens een huis dus no stress🫣😂