90 Reacties

één maand geleden

Ik ben 30 weken zwanger en ben ook nog niet begonnen. Ben er eigenlijk vrij chill over.. de baby komt toch in de cosleeper bij ons op de kamer dus geen haast. Dit is trouwens wel mijn tweede kindje

één maand geleden

Hier ook nog niet aan begonnen, maar het is ons 2e kindje dus in principe staat er wel al een kamer. Het is alleen even verven en de aankleding aanpassen. Eerst moet de zolder af, dat was wel een flinke verbouwing, zodat grote broer naar zijn nieuwe kamer kan en dan kunnen we de babykamer doen. Ben nu 29 weken. Heb er soms ook wel stress van maar het gaat nu echt de goede kant op met de zolder dus ik weet dat het goed gaat komen! Bij mijn 1e had ik geloof ik met 26 weken ofzo de kamer al hélemaal klaar en toen gingen de laatste weken zoooo sloom omdat ik niets meer te doen had, dus dat was ook niet alles 😇

18 dagen geleden

Ik zag laatst op tv dat ze al aan de babykamer begonnen na de positieve zwangerschapstest (dat programma over grote gezinnen). Dat lijkt me overdreven vroeg… Ik ben nu 29 weken en de babykamer is nog niet helemaal af. Houdt wel rekening met de levertijd van de meubels. Vorige week heb ik het ledikantje en de commode besteld, maar die kunnen helaas pas op de 11e geleverd worden. De kleinere items waren gelukkig wel snel binnen

18 dagen geleden

Ik ben nu 30 weken en we gaan volgende week beginnen aan een verbouwing boven, inclusief de kinderkamers....als het niet af is ook geen drama...eerste tijd slaapt de baby toch in de co sleeper😁

17 dagen geleden

Hier week 30 en nog geen kinderkamer omdat we 5 weken na uitrekendatum verhuizen 🫣 Gebruiken straks een zit/sta bureau als commode en verschoonplek, met daaronder een paar bakken met kleertjes, luiers en benodigheden haha. Als ledikant een cosleeper. Kinderkamer richten we pas in het nieuwe huis in. Hopelijk verlaagt dit je stress omdat het altijd erger kan, haha!

17 dagen geleden

Reactie op DMDR

Hier week 30 en nog geen kinderkamer omdat we 5 weken na uitrekendatum verh ...
Ik ben inmiddels alweer 31 weken. De meubels zijn binnen, maar dat is ook echt het enige. Naast het bed staat wel al een co-sleeper. Verschonen kan op bed/bank etc en de babyspulletjes passen in mijn kledingkast. Het komt vast allemaal goed.

17 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ik zag laatst op tv dat ze al aan de babykamer begonnen na de positieve zwa ...
Denk dat dat ook beetje voor de show is. Zie al voor me dat ik mijn man de test laat zien en dan meteen zeg je moet nu laminaat leggen. Ik denk dat ik met test en al in de tuin mag bijkomen🙈

17 dagen geleden

Reactie op 71124

Denk dat dat ook beetje voor de show is. Zie al voor me dat ik mijn man de ...
Hahahaha ja zou ook niet meteen mijn eerste gedachte zijn. Even bijkomen/samen vieren misschien???

16 dagen geleden

Reactie op DMDR

Hier week 30 en nog geen kinderkamer omdat we 5 weken na uitrekendatum verh ...
Haha ik moet de cosleeper nog van zolder halen en de lakentjes in de voorraden vinden. Maw ik win qua traagheid 😝 Ik heb ook geen commode, we hebben zo’n IKEA kast (hermes), die is wel geschikt en heb ik al uitgeruimd. Het enige is dat ik de kast liever een ander kleurtje heb, dus ik moet nog verven.