6 Reacties
7 uur geleden
Hi! Hier ook hetzelfde probleem. Ik ga vanaf vandaag beginnen met de Ferber methode. Misschien zijn de meningen erover verdeeld, maar niet alleen ik, ook mn zoontje hebben onze slaap echt nodig! Laatste tijd is hij ook super chagrijnig. Tja, niet zo gek als je zo slecht slaapt… Wellicht zou je je over die methode en/of verschillende methodes kunnen inlezen?
7 uur geleden
Reactie op nicolehzz
Wij zijn gaan cosleepen, gewoon bij ons in bed. Zal ook niet voor iedereen ...
Heerlijk ook toch met je kleine slapen! Mijn zoontje wilt alleen in zn eigen bed, en is totaaaal geen knuffelbaby. Dus die manieren van troosten vallen hier al af🫠
3 uur geleden
Ik zou adviseren een consult aan te gaan bij osteopaat of een pedagoog. Onze zoon had dit tot 7 maanden toen bleek dat zijn aantal flessen/borstvoeding (eten was toen maar 10% van de voeding zegmaar) te weinig rust gaf aan zijn darmen waardoor hij ook 's nachts heel onrustig bleef. Toen we de frequentie van de fles hadden verminderd sliep hij heel goed en kon hij ook alleen gaan slapen.
Wat ik ermee wil zeggen; ga kijken naar wat de oorzaak kan zijn om die aan te pakken voor een duurzaam resultaat waarbij je kindje zich veilig en geborgen blijft voelen 😊.
Side note; na een verhuizing en 1 jaar sprong was zoonlief ruim 3 weken weer heel onrustig met slapen; dit was een fase en we weten ook dat die komen en gaan. Inmiddels tukt hij weer de hele nacht door en heeft ons ook niet meer actief nodig om in slaap te vallen!