81 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op Elizakevin
Gisteren om 04:15 is me vruchtwater gebroken. En de weeen willen niet doorz ...
Succes 🥰🥰
18 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
In je slaap? Ik ben altijd benieuwd of dat kan
Dat zou letterlijk 1 van mijn “dromen” zijn…
Ik heb nou al 2x gedroomd dat m’n vliezen gebroken waren toen ik sliep dat ik in paniek wakker schrok en het bed en broek ging checken. 😂😂
Net zoals jij benieuwd of dit dus daadwerkelijk kan 😬😬
18 dagen geleden
Reactie op kiim92
Ik heb nou al 2x gedroomd da ...
Hahha grappig 🤣 ja ben ook echt benieuwd
18 dagen geleden
Reactie op kiim92
Ik heb nou al 2x gedroomd da ...
Had ik bij mijn vorige zwangerschap!
18 dagen geleden
Reactie op Annesoof83
Had ik bij mijn vorige zwangerschap!
😱 oh jee.. haha.
Ergens hoop ik ook dat het ‘s nachts gebeurt, niet persee tijdens slaap, maar dan is alles zo rustig.
Je bent zelf in een soort rust, de weg is rustig.. buren slapen.. 😅
Gelukkig ligt de matrasbeschermer er al op 😅
18 dagen geleden
Gisteravond 21:29 bevallen van dit mooie jongetje in het ziekenhuis. Ik ben gisterochtend om half 8 gestart met weeën opwekkers. Wat was dat verschrikkelijk! Weeenstorm van 3uren gehad dit leverde me tot 5cm op, daarna ruggenprik gekregen. Want ik kon niet meer! Om half 5 had ik 7,5cm ontsluiting. Rond 7u zijn de weeen opwekkers weer wat omhoog gezet en om 21:23 had ik enorme persdrang. Na 6min persen werd mn kleine jongen op mijn borst gelegd. Ik dacht nog niet eens dat ik er was en ik ging maar door. Er werd duidelijk gezegd, stop maar hij is er, je mag puffen. Zo onwerkelijk allemaal
17 dagen geleden
Ik ben meer gemaakt voor bevalling dan zwangerschap denk ik haha. Zwangerschap was vreselijk maar bevalling was no problemo! 4 uur weeën opvangen ging met puffen heel goed, goed te doen als ik maar stil zat en niet hoefde op te staan ofzo. Dan werd t heftiger. En 5min persen en hij was er. Niks ingescheurd. Is tweede kindje die 0,5kilo lichter was. Eerste bevalling was ook prima, was ook thuis, duurde 16 uur en twee uur persen waarvan ik moet ik zeggen grootste deel van de tijd zat te chillen in het bad. Dus niet verwacht dat deze zo snel zou komen. Voel me ook na bevalling zoveel beter dan na de eerste en dan tijdens de zwangerschap! Heerlijk! Heb nu ook maar weinig bloed verloren, dat had ik bij eerste wel gehad.
17 dagen geleden
Reactie op MrsFox
Ik had dit verhaal even nodig om toch de matrasbeschermer maar even neer te ...
Same Here 😂
17 dagen geleden
Reactie op Ds0
Ik kan me er nog niet toe zetten hahahaha vond dat zo ontzettend kraken, ha ...
Jaa en dat gezweet pff🥴
17 dagen geleden
Reactie op kiim92
Die van IKEA is echt top! Je voelt hem niet en hoort hem niet.
Heb hem ond ...
Weet je toevallig welk model jij hebt? 😍
16 dagen geleden
Reactie op kiim92
Gelukkig bestaan er digitale kassa bonnetjes 🙈
Bedankt!! ☺️