81 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Gisteren om 04:15 is me vruchtwater gebroken. En de weeen willen niet doorz ...
Succes 🥰🥰

18 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

In je slaap? Ik ben altijd benieuwd of dat kan
Dat zou letterlijk 1 van mijn “dromen” zijn… Ik heb nou al 2x gedroomd dat m’n vliezen gebroken waren toen ik sliep dat ik in paniek wakker schrok en het bed en broek ging checken. 😂😂 Net zoals jij benieuwd of dit dus daadwerkelijk kan 😬😬

18 dagen geleden

Reactie op kiim92

Dat zou letterlijk 1 van mijn “dromen” zijn… Ik heb nou al 2x gedroomd da ...
Hahha grappig 🤣 ja ben ook echt benieuwd

18 dagen geleden

Reactie op kiim92

Dat zou letterlijk 1 van mijn “dromen” zijn… Ik heb nou al 2x gedroomd da ...
Had ik bij mijn vorige zwangerschap!

18 dagen geleden

Reactie op Annesoof83

Had ik bij mijn vorige zwangerschap!
😱 oh jee.. haha. Ergens hoop ik ook dat het ‘s nachts gebeurt, niet persee tijdens slaap, maar dan is alles zo rustig. Je bent zelf in een soort rust, de weg is rustig.. buren slapen.. 😅 Gelukkig ligt de matrasbeschermer er al op 😅

18 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

In je slaap? Ik ben altijd benieuwd of dat kan
Bij mij was dat wel het geval. schrok wakker door een warme vloedgolf aan water. Alles zeik en zeiknat. Na 3 kwartier volgden de weeen en smorgens is onze dochter geboren 😄

18 dagen geleden

Gisteravond 21:29 bevallen van dit mooie jongetje in het ziekenhuis. Ik ben gisterochtend om half 8 gestart met weeën opwekkers. Wat was dat verschrikkelijk! Weeenstorm van 3uren gehad dit leverde me tot 5cm op, daarna ruggenprik gekregen. Want ik kon niet meer! Om half 5 had ik 7,5cm ontsluiting. Rond 7u zijn de weeen opwekkers weer wat omhoog gezet en om 21:23 had ik enorme persdrang. Na 6min persen werd mn kleine jongen op mijn borst gelegd. Ik dacht nog niet eens dat ik er was en ik ging maar door. Er werd duidelijk gezegd, stop maar hij is er, je mag puffen. Zo onwerkelijk allemaal

17 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Gisteren om 04:15 is me vruchtwater gebroken. En de weeen willen niet doorz ...
Bij mij duurde het 3 dagen voordat het op gang kwam na het breken! Dus hang on ❤️❤️❤️❤️❤️

17 dagen geleden

Ik ben meer gemaakt voor bevalling dan zwangerschap denk ik haha. Zwangerschap was vreselijk maar bevalling was no problemo! 4 uur weeën opvangen ging met puffen heel goed, goed te doen als ik maar stil zat en niet hoefde op te staan ofzo. Dan werd t heftiger. En 5min persen en hij was er. Niks ingescheurd. Is tweede kindje die 0,5kilo lichter was. Eerste bevalling was ook prima, was ook thuis, duurde 16 uur en twee uur persen waarvan ik moet ik zeggen grootste deel van de tijd zat te chillen in het bad. Dus niet verwacht dat deze zo snel zou komen. Voel me ook na bevalling zoveel beter dan na de eerste en dan tijdens de zwangerschap! Heerlijk! Heb nu ook maar weinig bloed verloren, dat had ik bij eerste wel gehad.

17 dagen geleden

Reactie op Lisa4

Bij mij was dat wel het geval. schrok wakker door een warme vloedgolf aan w ...
Ik had dit verhaal even nodig om toch de matrasbeschermer maar even neer te leggen haha!

17 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Ik had dit verhaal even nodig om toch de matrasbeschermer maar even neer te ...
Same Here 😂

17 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Ik was ook heel blij met onze waterdichte molton op het matras, want het was echt véél water, dat had het matras niet overleefd 😆

17 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Ik kan me er nog niet toe zetten hahahaha vond dat zo ontzettend kraken, had er echt een hekel aan bij de vorige🙈

17 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik kan me er nog niet toe zetten hahahaha vond dat zo ontzettend kraken, ha ...
Jaa en dat gezweet pff🥴

17 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik kan me er nog niet toe zetten hahahaha vond dat zo ontzettend kraken, ha ...
Die van IKEA is echt top! Je voelt hem niet en hoort hem niet. Heb hem onder een andere matrasovertrek.

17 dagen geleden

Reactie op kiim92

Die van IKEA is echt top! Je voelt hem niet en hoort hem niet. Heb hem ond ...
Weet je toevallig welk model jij hebt? 😍

17 dagen geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Weet je toevallig welk model jij hebt? 😍
Gelukkig bestaan er digitale kassa bonnetjes 🙈

17 dagen geleden

Reactie op kiim92

Je hebt deze trouwens ook in ledikant formaat, ideaal voor het bed van je kindje 😉

16 dagen geleden

Reactie op kiim92

Bedankt!! ☺️

16 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Je hebt deze trouwens ook in ledikant formaat, ideaal voor het bed van je k ...
Klopt! Die hebben we ook 😁 😇