8 Reacties

één maand geleden

Volgens mij is dit ook gewoon allemaal hetzelfde model. Op bol.com staat ie namelijk ook maar dan onder een andere naam en kun je kiezen uit verschillende kleuren. Ik zou wel willen weten of iemand ervaring met deze wil delen, want ik vind ze wel mooi. Dus ik volg even mee! 👀

één maand geleden

Ik heb hem via bol.com besteld. Een beige achtige kleur, weet de naam even niet meer. Ik vind het een mooi wiegje! In hoogte verstelbaar, best groot tot 9kg. Hij kan niet hoog genoeg voor ons bed om er echt een cosleeper van te maken, maar ons bed is wel echt belachelijk hoog. Zitten banden bij om er een echte cosleeper van te maken dus lijkt wel veilig

één maand geleden

Ik heb toch even op de officiële site gekeken, maar dat plaatje van de Kyan staat verkeerd bij de Kruidvat! Dit is de Kyan:

één maand geleden

Amy air trouwens ook!

één maand geleden

Ja ik heb die pas gekocht bij Kruidvat.

één maand geleden

Is de kyan in het zwart

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik heb toch even op de officiële site gekeken, maar dat plaatje van de Kyan ...
Ik heb hem ook bij kruidvat gekocht, op de website van novi staan de oude foto’s 🥹 ik had gehoopt dat deze helemaal van gaas zou zijn, maar helaas. Had graag helemaal gaas gewild ivm de veiligheid.

één maand geleden

Reactie op Miiandii

Ik heb hem ook bij kruidvat gekocht, op de website van novi staan de oude f ...
Ohh wat jammer ja, ik vond die zwarte helemaal met gaas mooi. Ik heb mijn oog nu laten vallen op een snuzpod studio.