13 Reacties

één maand geleden

Ik heb t op t begin van de zwangerschap heel erg gehad. Al voordat ik kon testen wist ik al dat ik zwanger was omdat ik meerdere keren per dag de TSR had. Inmiddels heb ik nog wel gevoelige borsten, maar niet meer echt dat tintelende gevoel. Dit is mijn 2e zwangerschap.

één maand geleden

Sorry, maar wat is tsr? 🙈 Eerste zwangerschap hier

één maand geleden

Reactie op Guinda

Sorry, maar wat is tsr? 🙈 Eerste zwangerschap hier
Ik denk dat ze toeschietreflex bedoelt! Dan voel je als het ware dat je melk uit je borsten wilt, bij mij voelde dat vaak als een tintelend gevoel.

één maand geleden

Dat had ik aan het begin van de zwangerschap ja! Schijnt vaker voor te komen:)

één maand geleden

Reactie op Guinda

Sorry, maar wat is tsr? 🙈 Eerste zwangerschap hier
Sorry! Idd niet handig voor eerste keer zwangeren. Ik bedoel idd toeschiet reflex. Dat je voelt aan je borsten dat er melk “toeschiet”

één maand geleden

Ja hier ook, ze lekken ook al best veel… (26 week morgen)

één maand geleden

Reactie op Guinda

Sorry, maar wat is tsr? 🙈 Eerste zwangerschap hier
Haha dit is mijn tweede zwangerschap en ook nooit van de afkorting tsr gehoord 😬!!

één maand geleden

Ja! Sinds een paar dagen, bijna 29 weken. Lek niet, maar voel het wel haha

één maand geleden

Ohhhhh is dit wat ik voel! In het begin van de zwangerschap veel gehad en een paar dagen geleden weer. Eerste kindje, dus helemaal een nieuw gevoel. Vond het al zo bijzonder

één maand geleden

Ik heb het ook af en toe! Heb wel tot nu toe mijn dreumes van anderhalf gevoed, maar geen productie meer. Wie weer komt het weer binnenkort!

één maand geleden

Reactie op Sascha2024

Haha dit is mijn tweede zwangerschap en ook nooit van de afkorting tsr geho ...
Oooh ik snap hem nu. Het gaat over de toeschietreflex!

één maand geleden

Mijn borsten lekker al sinds week 20😅 nu als mijn zoontje (3 jaar) huilt en tegen mij aan ligt.. dan kan ik schoon shirt aan doen😅🤣

één maand geleden

Hier ook inderdaad, de eerste maar 2 weken borstvoeding gegeven doormiddel van kolven. Helaas door omstandigheden gestopt. Nu heb ik dat gevoel sinds een week of 20, terwijl mijn eerste ook al weer 3 is! Ook hier zo nu en dan een druppeltje dat er uit komt.