10 Reacties

12 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor Nuna. We hebben hier ook de kinderwagen van. De kleine moet nog geboren worden, dus ik weet nog niet hoe deze in gebruik is. Ik vond hem naar mijn idee wel lichter dan de maxi cosi.

12 dagen geleden

Wij hebben een kinderwagen van Nuna (Demi Next), maar het autostoeltje van Dubatti. Deze had iets meer standen, kon iets platter en daardoor kan het kindje er dus langer in liggen. Aangezien mijn schoonfamilie > 1 uur rijden van ons af woont is dat doorslag gevend geweest en hij past ook gewoon op de Nuna met de bijgeleverde adapters 😊

12 dagen geleden

Ik heb voor m’n eerste de pebble 360 gekocht en daarna de pearl. Nog steeds blij met de keuze, zo makkelijk dat ze draaien. Hij pasta met adapters ook goed op de kinderwagen (easywalker) dus dat speelde ook mee. Geen ervaring met de nuna

12 dagen geleden

Overigens wist ik niet dat de pearl ook al vanaf 3 maanden kan worden gebruikt 😂 en dan tot 4 jaar. Maar goed, grote kans dat je het natuurlijk eerder nodig hebt

12 dagen geleden

Nuna zeker een aanrader, ben blij deze weer te kunnen gebruiken bij onze tweede

12 dagen geleden

Wij hebben nu de nieuwste maxi Cosi pebble 360 pro gekocht die verschillende standen heeft waaronder een lig stand. Wij wonen 3 uur bij familie vandaan, dus wilde graag een maxi Cosi waar de kleine ook echt in kan liggen. Deze week was de zwarte met 70€ korting bij Babypark. Of die echt bevalt weten we dus nog niet, maar wel dus een leuke korting op!

11 dagen geleden

Wij hebben de pebble 360 nog van de eerste. Hier waren wij super tevreden over en blij dat we hem nu weer kunnen gebruiken

11 dagen geleden

Wij gaan naar meerdere winkelbezoeken voor de maxi cosi pebble 360 pro, vanwege de ligstanden en omdat ik in Nederland woon en mijn ouders/familie in België. Maar ook voor vakantie.

9 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360 pro. Deze zat ook in het pakket met de easywalker die we wilden. Maar deze leek ons vooral fijn met de ligstand.

9 dagen geleden

Reactie op mssinga

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360 pro. Deze zat ook in het pa ...
Heel toevallig uiteindelijk toch voor de maxi cosi gegaan ook ivm met de ligstand. Ik vind ze allebei hele mooie autostoelen, de Nuna net wat mooier maar voor comfort redenen toch de maxi cosi gekozen. Iedereen bedankt voor het reageren en alle advies en ervaring!