7 Reacties

één maand geleden

Bij twijfel altijd gewoon bellen hoor! Vinden ze écht niet erg!

één maand geleden

Ik ben nu 27+5 en heb dit twee weken geleden ook gehad. Enige wat ik kon was plat op bed liggen, dan werd het ietsje minder. Toen het iets afzwakte alsnog de verloskundige gebeld en zij vertelde dat het kan zijn dat de baby een groeispurt heeft en dat je baarmoeder daar erg op reageert door samen te krampen óf dat dat je teveel doet het het je lichaam is die aangeeft dat je rustiger aan moet doen Ze zei ook dat als het weeën waren, dat ze dan hoe dan ook erger worden en dat was bij mij niet zo gelukkig. Sterkte

één maand geleden

Wat ik weet is dat als je twijfelt, het sowieso nog geen echt weeën zijn. Ontsluitingsweeen zijn echt heeeeeel duidelijk te herkennen als weeën. Maar als je je toch zorgen maakt, raad ik aan om even de vk te bellen! Dat geeft mij zelf namelijk ook altijd wat meer rust ☺️

één maand geleden

Het zou een plotselinge groeispurt van je baby kunnen zijn, zodat je banden van je baarmoeder nog meer aan t uitrekken zijn ! Buik/ rug/ bekken. Menstruatie achtige aanvalletjes. Zolang er nergens regelmaat inzit , en je t niet weg hoeft te puffen zijn het echt geen weeen. Warme kruik zou verlichting kunnen geven, ik zelf neem dan altijd even 2 paracetamol

één maand geleden

Ik had precies hetzelfde vorige week bij 25 weken 3dagen en mocht van de gynaecoloog toen langskomen voor een controle. Ook ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk een groeispurt is van je baby of baarmoeder. Soms blijft je baarmoeder wat achter in groei en als je baby dan groter is geworden en je baarmoeder niet, dan kan dat een pijnlijke kramp geven die lijkt op een wee. Ook met ongesteldheidsgevoel en rugpijn erbij. Als je twijfelt kan je misschien altijd even een controle vragen. Maar kennelijk is dit dus redelikk normaal bij deze termijn en gaat het nog vaker voorkomen.

één maand geleden

Reactie op Marloes5nov

Ik ben nu 27+5 en heb dit twee weken geleden ook gehad. Enige wat ik kon wa ...
Dank voor je reactie! Het is na een uur veel minder geworden en uiteindelijk weg gegaan indd!