14 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook een aantal dagen, met name dan in de nacht, buikpijn gehad. Sinds een aantal dagen ook meer pijn in m'n liezen en schaambot, het voelt alsof ik te lang heb gefietst (ik fiets overigens bijna nooit). Ik denk dat het indalingsweëen zijn.
Zeker als het niet over gaat, is het wel aan te raden om je urine te laten checken. Blijf vooral goed drinken en eventueel cranberrysap :)
één maand geleden
Ja dit heb ik ook.. bij mij zijn dit indalings krampen/weeen
één maand geleden
Ik had in de nacht van 1 op 2 oktober rare stekende pijn onderin.. t ging rustigaan weg nadat ik geplast had... op 3 oktober in de avond had ik een 'flinke' menstruatieachtige kramp die ook redelijk snel wegtrok.
Het is zo onregelmatig dat ik me geen zorgen maak. Ik vermoed ook indalingsweeen en zie woensdag (bij de groeiecho) wel of ze ook echt is ingedaald. Ze beweegt ook gewoon lekker dus ik maak me geen zorgen.
één maand geleden
Och, ja elke keer na het opstaan zak ik half in elkaar en loop ik krom de eerste minuut. Pijn alsof er aan je buik getrokken wordt of binnen uit geduwd. Na ong een minuut lopen kan ik weer rechter op staan, nog wel pijnlijk, maar minder. Dit sinds 3 dagen. Ik dacht aan indalingspijn..
één maand geleden
Ik had precies hetzelfde alleen voelde de baby vandaag minder bewegen. Telkens als ik even had gelopen dan voelde het als een soort bal of drukkend gevoel van onder met kramp. Alsof het hoofd daar al zat en ik moest aanspannen. Was toch ongerust en heb gebeld. Ik werd meteen onderzocht door de verloskundige maar gelukkig geen ontsluiting. Voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg en daar is mijn urine ook gecontroleerd. Toch een blaasontsteking, daardoor heb ik dat drukkende gevoel steeds na het lopen zeggen ze met een combi van het indalen.. hopelijk wordt het snel minder!
één maand geleden
Reactie op Prisico
Och, ja elke keer na het opstaan zak ik half in elkaar en loop ik krom de e ...
Dit heb ik ook precies. Ik heb gisteren urine in moeten leveren en dat is op kweek gezet. Krijg maandag de uitslag. Weet al wel dat mijn kindje sinds 32 weken ingedaald ligt. Nu 33+2
één maand geleden
Heb het ook vaak en heb ook al twee keer mijn urine moeten testen, maar dat was dus schoon 😅
Dat het lopen lastig gaat is sowieso vanwege het indalen.
één maand geleden
Heel herkenbaar! Vanmorgen zette ik drie stappen nadat ik wakker werd en meteen onwijs steken/kramp en beurs gevoel.. gisteren nog nergens last van :o Ik denk ook aan indalen want lopen maakt het inderdaad erger, liggen lijkt het beste. Terwijl de baby vorige week bij de controle al ingedaald was... Hopelijk is dit morgen weer weg want morgen laatste dag op kantoor voor mn verlof. Echt niet tof inderdaad!